کد خبر: ۷۴۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

فرمانده سپاه سروستان: نباید به بهانه توافق اجازه نفوذ آمریکاییها را به داخل کشور داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در جلسه هیئت عاشقان ولایت این شهرستان گفت: ما باید هوشیار باشیم، نسخه امریکایی ها متناسب با منافع خودشان است و نباید به بهانه مذاکره و توافق راه نفوذ به ایران باز شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در جلسه هیئت عاشقان ولایت این شهرستان،ضمن تبریک دهه کرامت به بیان برخی ویژگی های حضرت معصومه(س) پرداخت و اظهار داشت: در بیان عظمت مقام حضرت فاطمه معصومه(س)همین بس که امام رضا(ع) فرمودند: هرکس خواهرم را درقم زیارت کند انگار من را در خراسان زیارت کرده است و حرم کریمه اهل بیت برای همیشه ملجا و پناهگاه ایران اسلامی خواهد ماند.

براساس گزارش سرو آنلاین، سرگرد احمدی با اشاره به ایام بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) نیز گفت: بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی(ع) نگین ارزشمند استان ولایتمدارفارس است وحضرت آقا فارس را به همین علت سومین حرم اهل بیت(علیهم السلام) نامیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) گفت: مبانی سیاست گذاری امریکا در منطقه ، حذف مراکز اقتدار ایران در منطقه,تلاش برای تغییر نوک پیکان حمله از اسراییل به ایران و جنگهای مستمر فرهنگی سیاسی اقتصادی علیه ایران است و ما باید با شناخت نقشه های استکبار که به فرموده آقا "مصداق مجاهدت در راه خداست" و با حرکتی رو به جلو این سیاست های امریکا را به شکست بکشانیم.

غلامعلی احمدی بیانات رهبر معظم انقلاب را نقشه راه همه دلسوزان نظام اسلامی دانست و افزود:دشمن در زمان مذاکرات هسته ای سعی داشت تا در داخل ایران، فضای دو قطبی را القا کند اما با تدبیر حکیمانه رهبری در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، این نقشه دشمن سرانجامی جز شکست نداشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان با تاکید بر دشمن شناسی و شناخت روشهای دشمن برای جلوگیری از نفوذ در داخل کشور افزود: ما باید هوشیار باشیم، نسخه امریکایی ها متناسب با منافع خودشان است و نباید به بهانه مذاکره و توافق راه نفوذ به ایران باز شود.

وی در ادامه این مطلب گفت: ما در زمان تحریم به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در موضوعات مختلف رسیدیم با این حال مبادا ایران بعد از مذاکرات به بازار مصرفی کشورهای دیگر تبدیل شود. 

 

سرگرد احمدی تاکید کرد: امروز اگر می بینید که غرب و آمریکا پای میز مذاکره حاضر شده اند این حاصل خون شهدای هسته ای و ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

غلامعلی احمدی در ادامه سخنان خویش با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم امسال تصریح کرد:جایگاه مجلس خبرگان رهبری، بسیار والاست و به دور از هرگونه سیاسی کاری است اما متاسفانه شاهد هستیم که عده ای در داخل سعی دارند خبرگان را به سوی مقاصد سیاسی خود ببرند و وقیحانه سخن از تحول مجلس خبرگان به زبان می اورند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان، دوران رهبری امام خامنه ای را دوران سرافرازی اسلام و مسلمین دانست و افزود:در فتنه88خیلی ها دنبال براندازی نظام بودنداما مدیریت حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب راه را بر انان بست اما  فتنه گران همچنان در حال فعالیت اند و میخواهند با تغییر ارزشها واصول مسلم انقلاب فضا را برای اغراض سیاسی خود هموار کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان در بخش پایانی سخنانش شعار مرگ بر امریکا را شعاری راهبردی عنوان کرد و گفت: بحث استکبار ستیزی برای یک جوان منتظر اهمیت زیادی دارد و امروز باید در حرف و عمل منویات امام خامنه ای را پیاده کرد تا ان شاءالله ایران اسلامی برای همیشه نقطه امید محرومان و مستضعفان جهان باقی بماند.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
0
درخشان بود...