کد خبر: ۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴

برگزاری انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خرم بید

دریافت ، ارجاع پیگیری دعاوی و شکایات مصرف کنندگان به مراجع ذیصلاح،مشاوره و ارائه راهنمایی های لازم به مصرف کنندگان ، از مهمترین وظایف این انجمن است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پایگاه تحلیلی خبری بام فارس، انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در خرم بید برگزار شد. کشاورز رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان در این رابطه اظهار داشت: در این انتخابات 10نفر کاندید شده بودند که در نهایت 5نفر عضوء هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس از سوی اعضاءانتخاب گردید.

کشاورز افزود: ستار نیکنام ، مریم فرهمند ، زهرا مسعودی ، پریسا فرهمند و مهو ش نیکنام و لبومحمدی زاده برگزیدگان این انتخابات بودند.

وی  اظهار داشت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک تشکل غیر دولتی بوده که هدف آن ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست ها و برنامه های حمایت از حقوق مصرف کنندگان می باشد

دریافت ، ارجاع پیگیری دعاوی و شکایات مصرف کنندگان به مراجع ذیصلاح،مشاوره و ارائه راهنمایی های لازم به مصرف کنندگان ،آموزش مصرف کنندگان را از مهمترین و وظایف و اختیارات  این انجمن برشمرد

گفتنی است در برگزاری این انتخابات نماینده سازمان صنعت معدن و تجارت ، دادگستری، فرمانداری  شهرستان خرم بیدحضور داشته و از نزدیک در جریان برگزاری و شمارش آرای انتخابات قرار گرفتند.

انتهای پیام /224224

 

نظرات بینندگان