کد خبر: ۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

سفیران آستان کرامت میهمان دلهای بی قرار مردم آباده شدند + تصاویر

در آستانه سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام تعدای از خدام حرم رضوی و حرم حضرت معصومه علیهما السلام میهمان مردم شهرستان آباده بودند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، شهرستان آباده میزبان سفیران آستان کرامت شد.

در آستانه میلاد پر از نور هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا و حضرت معصومه علیهما السلام، خادمان حرم رضوی و معصومی میهمان مردم شهرستان آباده شدند و طی بازدیدی از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، از بیماران عیادت کردند.

خدام آستان رضوی در فضایی معنوی با رونمایی از پرچم حرم امام رضا علیه السلام ، بسته های متبرک آستان رضوی را نیز در بین بیماران توزیع نمودند.

خادمان حرم امام رضا علیه السلام همچنین با حضور در مرکز نگهداری سالمندان حبیب بن مظاهر شهرستان آباده از سالمندان این مرکز دلجویی کردند.

دیدار با خانواده جانباز ویژه کشوری حمیدرضا ایزدی، بازدید از مرکز توانبخشی حضرت عباس علیه السلام از دیگر برنامه های خادمان حرم امام رضا و حضرت معصومه علیهما السلام بود.


خدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آباده


*دیدار با خانواده جانباز ویژه کشوری، حمیدرضا ایزدی

جانباز حمیدرضا ایزدیجانباز حمیدرضا ایزدیجانباز حمیدرضا ایزدی


*عیادت خدام حرم رضوی از بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان آباده

آباده نماچخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آبادهخدام حرم رضوی و معصومی در آباده


انتهای پیام/


نظرات بینندگان