کد خبر: ۷۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

جاده سروستان-دهنو چشم انتظار تصمیم مسئولین + تصاویر

حدود پانزده سال پیش و برای اولین بار،جاده ارتباطی سروستان – دهنو که روستاهای بخش کوهنجان و مرکزی این شهرستان را به هم وصل می کند، آسفالت شد و علیرغم پر تردد بودن این مسیر، دیگر توجهی به فرسودگی آسفالت و ترمیم آن نشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه ، جاده ارتباطی سروستان-دهنو یکی از پر رفت و آمدترین راههای روستایی است که 4 روستای دیگر بخش مرکزی و کوهنجان یعنی روستاهای طالب بیگی، رکن آباد، شوریجه و هزار دره را به سروستان وصل می کند و روزانه هزاران خودرو سبک و سنگین از آن عبور می کنند. 

به گزارش سروآنلاین ، وجود صدها حفره کوچک و بزرگ و همچنین ساییدگی کامل آسفالت در گوشه گوشه این مسیر 6/5 کیلومتری ،باعث ناراحتی و نگرانی شدید مردمی شده که روزانه از این جاده در حال رفت و آمدند.

در تازه ترین اقدام اداره راه و شهرسازی سروستان،  قسمت دوم این مسیر ارتباطی یعنی محور روستای دهنو به طالب بیگی، روکش آسفالت شده و این در حالی است که این بخش تازه ترمیم شده دارای وضعیت بهتری نسبت به جاده دهنو - سروستان بوده است. 

این کار تامل برانگیز اداره راه و شهرسازی سروستان باعث تعجب و اعتراض دهیاری و شورای اسلامی روستای دهنو شد که در نهایت مسئولین بخش مرکزی، قول تعمیر و روکش آن ظرف مدت یک هفته به معترضین داده و امروز پس از گذشت پانزده روز هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است. 

حال سوال اینجاست که دلیل این کار یعنی روکش آسفالت جاده ای که تا چند سال آینده نیازی به اصلاح نداشته در قبال جاده ای که ترمیم و اصلاح آن یک نیاز فوری و مهم تلقی می شود، چیست؟

 

جاده سروستان-دهنو

 

جاده دهنو-طالب بیگی

 

انتهای پیام/224224


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان