کد خبر: ۷۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴

افتتاح نخستین جشنواره عشایر فارس به میزبانی سروستان

آیین افتتاحیه نخستین جشنواره عشایر فارس به میزبانی سروستان تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، انوشیروان سلیمی،دبیر نخستین جشنواره عشایری کوچ رو ساکن استان فارس در گفتگو با خبرنگار سرو آنلاین ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) گفت: براساس اعلام قبلی، نخستین جشنواره بزرگ عشایری استان فارس امروز با حضور طوایف پنجگانه ایل عرب خمسه از ساعت 16 در مجتمع گردشگری رویا سروستان برگزار می شود.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل جهت اجرای این ویژه برنامه فرهنگی اظهار داشت: همه شرایط لازم جهت برپایی این جشنواره تدارک دیده شد و امیدواریم میزبان خوبی برای همه مدعوین به ویژه عشایر ایل خمسه استان ولایتمدار فارس باشیم.

انوشیروان سلیمی با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: ایجاد وحدت و یکدلی بیش از پیش این طوایف، ارتقای کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی-اجتماعی عشایر و همچنین معرفی دستاوردهای این قشر عظیم از جامعه ایران اسلامی از جمله اهداف برپایی این جشنواره می باشد و در این بین اجازه کار تبلیغاتی و سوء استفاده های سیاسی به کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس داده نخواهد نشد. 

خاطر نشان می شود امروز و تا ساعاتی دیگر نخستین جشنواره فرهنگی-اجتماعی ایل عرب خمسه استان فارس به میزبانی عشایر شهرستان سروستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/224224


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان