کد خبر: ۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی فارس: بسیج همیشه یاور نیروی انتظامی بوده است

سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرمانهدی انتظامی استان فارس شهرستان فراشبند را یکی از شهرستان های امن استان فارس خواند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماهندهی انتظامی شهرستان فراشبند وجود امنیت را بسیار مهم خواند و افزود: امنیت در کل مقوله ای نسبی است در جامعه و امنیت مطلق در بهشت است و در سطح استان شهرستان  فراشبند یکی از شهرهای امن به شمار می اید.

وی در ادامه امنیت امروز جامعه  را به سبب همکاری و لطف مردم خواند و بیان داشت: بدون کمک مردم نیروی انتظامی هیچ است و امنیت بر نخواهد آمد و هدف اصلی نیروی انتظامی  ایجاد نظم است ولی تامین امنیت کشور از بزرگترین کارهای ارزشمندی است که همه ما مکلف به رعایت و ایجاد آن هستیم چرا که اگر امنیت ایجاد نشود بسیاری از کارها مختل خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس نیروی انتظامی را خادمین مردم خواند و گفت: افتخار میکنیم که خدمتگذار مردم هستیم و در این راه خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نداریم .

سرهنگ کشاورز سپاه و بسیج را همیشه یار و یاور نیروی انتظامی در تمامی زمینه ها خواند تعامل سازنده با اصحاب رسانه را نیز بسیار مهم نامید.

سرهنگ ناصر کشاورز در فراشبند

 

انتهای پیام/
نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان