کد خبر: ۷۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

امام جمعه فراشبند: آقایان مسئول، فتنه بدتری از فتنه 88 در راه است

امام جمعه فراشبند: اگر چه فتنه گران بعضا خانه نشین اند ولی حامیان آنها و بلند گو های انها آزادند.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار حجت الاسلام هادی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه فراشبند با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: این هفته، هفته تجلیل از دو شهید والامقام است که توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند، آن چه امروز برای دولت و دستگاه حاکمیت ما لازم است الگو برداری از شهدای والا مقام بویژه شهید رجایی و شهید باهنر است.

وی ادامه داد: خدمت خالصانه وبدون منت، تلاش مضاعف و مدبرانه، برنامه ریزی واجرا ومدیریت آن، اطاعت محض از رهبری و نصایح روشنگرانه حضرتش معیارهایی است که دولت جمهوری اسلامی ایران باید در طول خدمات خود انجام داده و پایبند به ان باشد.

امام جمعه فراشبند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در چند روز گذشته تصریح کرد: دولت و دستگاه حاکمه فرمایشات رهبری را نصب العینی خود قرار دهند به فرموده رهبری عزیز دشمنان ما بعد از توافق هسته ای مخصوصا امریکائیها خوابهایی دیده اند تا حدی که پیتر هارل یکی از مسئولین امریکایی می گوید ما بعد از توافق هسته ای باید رسانه های نوینی را در ایران بوجود اوریم و تا می توانیم باید لپ تاپ و تبلت وارد ایران کنیم.

حجه الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به سخنان دیگر مسئول امریکایی مبنی بر اینکه باید به دوستانمان در ایران کمک کنیم اظهار کرد: این سوال مطرح می شود که این روزنامه های نوینی که امریکائیها قصد آنرا دارند میخواهند توسط چه کسانی در ایران بوجود اورند و حتما شخص یا اشخاصی را دست نشانده دارند که منتظر اقدامات خود در زمان  پساتحریم هستند و این درایت وهوشیاری وزیر فرهنگ وارشاد را می طلبد و باید متوجه این فتنه باشد.

دوستان آمریکائیها در ایران چه کسانی هستند و آیا جز همان خائنینی به نظام می باشند و قصد دارند در راستای انتخابات آینده و بعد وبعدتر به دنبال ایجاد انقلاب مخملی دیگر نیستند؟ آقایان دولتی ها و وزارت خارجه به هوش باشید که فتنه ای در کار است و شاید بدتر از فتنه 88 نیز باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه فتنه گران بعضا خانه نشین اند ولی حامیان انها و بلند گو های انها آزادند، والله العظیم اگر اتفاقی خدای ناکرده بیفتد مردم از مقصران آن نخواهند گذشت و ان شاء الله که دولت و سربازان گمنام امام زمان (عج) بهوش اند و سپاه و ارتش و نیروی انتظامی و بسیج سلحشور ما همه بیدارند و قطعا اجازه تعبیر این خوابهای پریشان را به غربی ها نخواهند داد.

خطیب جمعه فراشبند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهم شهریور ماه و روز تصویب قانون عملیات بدون ربا و روز بانکداری اسلامی بیان داشت: از نظر شرع قانون وامهای بانکها باید در همان راستایی که پرداخت میگردد هزینه شود بانک ها نیز باید نظارت کنند تا مشکل شرعی و قانونی بوجود نیاید.

وی در ادامه نظام بانکی کشور را بیمار خواند و افزود: رهبر انقلاب اقتصاد را اصلی ترین اولویت کنونی کشور دانستند و اجرای اقتصاد مقاومتی را بهترین راه خروج از مشکلات برشمردند و به مسئولین نیز توصیه نمودند که باید مراقب بود در حرکت اقتصادی فاصله ی طبقاتی پیش نیاد و فقرا پایمال نشوند و بانکها نیز باید این فرامایشات معظم له را خط مشی خود قرار دهند.

حجه الاسلام ابراهمی بانک مهر اقتصاد را در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی موفق خواند گفت: این بانک با همیاری وهمکاری سپاه و بسیجیان سلحشور با ارائه تسهیلات وامهای 5- 10- 15 الی 30 ملیون تومانی توانسته است به خانواده های ایرانی خدمت نماید  و پروژه های مثل پرورش مرغ خانگی، بلدرچین، قرقاول ، زنبور داری ،باغ داری، گلدوزی و غیره زمینه های مناسبی برای خانواده های کم درامد ایجاد نماید.

نظرات بینندگان