کد خبر: ۷۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴

فیلم"محمد رسول الله"خنثی کننده تبلیغات منفی علیه پیامبر اسلام

امام جمعه موقت لارستان با ابراز خرسندی و تقدیر از تهیه کنندگان فیلم سینمایی "محمد رسول الله" و اکران آن در سینماهای ایران، گفت: این فیلم به منظور خنثی سازی تبلیغات منفی غربی ها و داعشی ها علیه پیغمبر اسلام ساخته شده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از میلاد لارستان؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر لار با بیان اینکه با دل کندن از خلائق و دل بستن به خالق انسان به کمال می رسد، اظهار داشت: انسان باید قبل از اتمام فرارسیدن موعد مرگ به فکر کار نیک بااخلاص باشد.

وی با اشاره به اینکه تکفیری ها مانند غده ای سرطانی در جهان اسلام در حال ارائه چهره ای خشن از اسلام ناب محمدی به دنیا هستند، افزود: همان کشورهایی که با بالاترین سرمایه های مادی خود بدنبال تغذیه داعش هستند، خود را مدعی مبارزه با داعش می دانند.

امام جمعه موقت لارستان با بیان مصداق هایی درباره برنامه ریزی غربی – صهیونیستی در مخدوش کردن چهره مبارک رسول خدا(ص) با انجام اقدامات خصمانه، تصریح کرد: مسلمانان در ادوار مختلف با ایستادگی در برابر این کینه ورزی ها و اهدا جان مبارکشان در دفاع ارزش ها، اخلاص و تعصب خود را از خاتم النبیین و دین مبین اسلام به اثبات رساندند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به واقعه فریبنده 11 سپتامبر در انفجار ساختمان های دوقلو در نیویورک آمریکا، خاطر نشان کرد: غربی ها با هدف خشن نشان دادن اسلام واقعی و دستبرد به کشورهای مظلوم این طرح را پی ریزی کردند.

وی با ابراز خرسندی و تقدیر از تهیه کنندگان فیلم سینمایی "محمد رسول الله" و اکران آن در سینماهای ایران، عنوان کرد: این فیلم به منظور خنثی سازی تبلیغات منفی غربی ها و داعشی ها علیه پیغمبر اسلام ساخته شده است.

حجت الاسلام رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین هفته پرشکوه دولت، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت محترم دولت، قرار دادن خصوصیات رفتاری، اخلاقی، اخلاص در عمل، روحیه خدمتگذاری، مردم باوری، وسیله قرار ندادن مسئولیت برای تأمین مالی خود، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی شهیدان رجای و باهنر است که باید بعنوان الگو مورد بهره مسئولین باشد.

وی با اشاره به واقعه تلخ انفجار ساختمان نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: کشمیری منافق توانست با نفوذ خود به دفتر مسئولین بلندمرتبه کشوری، دست به اقدام تروریستی بزند و نخبگان کشور را به شهادت برساند.

امام جمعه موقت لارستان با تکرار هشدار رهبری درخصوص رخنه و نفوذ دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق برنامه ریزی در امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، تصریح کرد: مسئولین باید کاملاً مراقب نفوذ و شگردهای مختلف دشمن باشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود از هیئت محترم دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای به جهت پایان بخشیدن و کشدار نشدن مذاکرات هسته ای تقدیر کردند، گفت: نگرانی و دغدغه اصلی رهبری، بی توجهی نسبت به اهداف دشمن پس از توافق است که باید به شکل همه جانبه مراقب نقشه های دشمن بود.

حجت الاسلام رمضانی بار دیگر با اشاره به دشمنی صهیونیست ها و آمریکایی ها با نقلاب و جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: دشمنی مستکبرین نسبت به ایران اسلامی ذره ای کم نشده و بدین ترتیب باید همه مسئولان و آحاد مردم، دشمنی پایان ناپذیر غربی ها را نباید فراموش کنند.

به گزارش میلاد لارستان؛ به مناسبت هفته دولت، جمع کثیری از مسئولین ادارات لارستان پس از نماز جمعه این هفته شهر لار از نزدیک با مردم به گفت و گو پرداخته و پاره ای از مشکلات آنان را رسیدگی کردند.


برچسب ها: لارستان
نظرات بینندگان