کد خبر: ۷۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

روز پرحادثه در روستای کفدهک خِرامه + تصاویر

روستای کفدهک روز پرحادثه ای را به خود دید، انفجار خودرو باعث خسارات شدید به خودرو و منازل مسکونی شد، در حادثه ای دیگر برخورد خودروی سمند و پراید چند زخمی برجای گذاشت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، عبدالرضا ایزدی یکی از آتشنشانان خرامه گفت: ساعاتی پیش یک دستگاه خودرو پیکان در روستای کفدهک که در حال پرکردن گاز LPG بود به صورت ناگهانی دچار آتش سوزی شد که نهایتا به انفجار خودرو انجامید.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/10%20tasadof/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%202.jpg

وی افزود: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما متاسفانه به خاطر شدت آتش سوزی، یکی از منازل همسایگان که انبار علوفه دام بوده است دچار خسارت شدیدی شد.

ایزدی ضمن تاکید براین مسئله که استفاده از کپسول های LPG در خودروها غیرمجاز است از مردم خواست در هنگام استفاده از این نوع کپسول ها، از روشن کردن فندک، سیگار و حتی جواب دادن موبایل پرهیز کنند و حتی المقدور برق خودرو را قطع کنند.

این آتشنشان به حادثه دیگری در همین روستا اشاره کرد و گفت: یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودرو پراید به صورت رخ به رخ با یکدیگر تصادف کردند که ضمن خسارت شدید به هر دو خودرو، راننده و سرنشین پراید مصدوم شدند.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Shahrivar/10%20tasadof/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%81%203.jpg

وی ادامه داد: پس از اطلاع از حادثه، گروه آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات آتشنشانی، مصدومین را از خودرو بیرون کشیده و به بیمارستان جوادالائمه خرامه انتقال دادند.

نظرات بینندگان