کد خبر: ۷۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
در دومین جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی مصوب شد؛

تخفیف در عوارض شهری و شهریه دانشگاه آزاد برای سوادآموزان آباده

دومین جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، دومین جلسه ستاد پشتیبانی  سواد آموزی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، آزادی معاون فرماندار آباده ضمن بیان اهمیت سواد و تاثیرات آن  در جامعه اسلامی اعضای شورای سواد آموزی را به همکاری مستمر تشویق نمود.

مهرابی مدیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به اجلاس روسای آموزش وپرورش سراسر کشور، توضیحاتی در ارتباط با سواد آموزی و نقش تبلیغات در اشاعه این امر ارائه کرد.

در ادامه کاظمی بخشدار، طی سخنانی به تجدید نظر در ساختار های سواد آموزی اشاره کرد و گفت: افراد بی سوادباید به این باور برسند که در درجه اول منفعت سواد به خود آنها و بعد به جامعه خواهد رسید.

وی ادامه داد: به منظور همکاری در حوزه سواد آموزی در جلسات دهیاران از مسئولین دعوت خواهد شد.

همچنین توسط کارشناسان سواد آموزی گزارشی از وضعیت کلاس های سواد آموزی و برنامه سامانه جدید ارائه گردید و مسئولین ادارات جهاد کشاورزی، ثبت احوال، شوراشهر، شهرداری و مرکز بهداشت در راستای همکاری با سوادآموزی اعلام آمادگی کردند.

تخفیف های ویژه عوارض مختلف شهرداری برای تشویق سواد آموزان و آموزش دهندگان و همچنین تخفیف ویژه  برای سوادآموزانی که در حال تحصیل در دانشگاه آزاد واحد آباده هستند، از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نویسنده :
رسول اقلیدی
نظرات بینندگان