کد خبر: ۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

انتخابات هیات رییسه شورای شهر مرودشت برگزار شد

جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر مرودشت با حضور سرپرست فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر مرودشت با حضور سرپرست فرمانداری برگزار گردید. نادر امیدوار و فریدون اتابکی کاندیدای ریاست شورا شدند که نادر امیدوار با کسب 7 رای در مقابل 4 رای فریدون اتابکی برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای شهر مرودشت انتخاب گردید.

سرپرست فرمانداری مرودشت بیان داشت: شبکه های مجازی با مشکلاتی همراه است در جلسات آینده شورای تامین به عنوان دستور کار مورد بررسی قرار می گیرد و با توجه به نزدیکی به زمان انتخابات مجلس، تصمیماتی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

محمد رسول زارع افزود: به علت اینکه فضای شبکه های اجتماعی، غیر مجاز است ما نباید ورود پیدا کنیم.

زارع بیان داشت: خبرنگارانی که در جلسات حاضر می شوند دارای یک مجوز از اداره ارشاد هستند و از این لحاظ قابل پیگیری و برخورد هستند اما کسانی که در شبکه های اجتماعی مسئله را مطرح می کنند به دنبال تعریف یک جایگاه برای خود هستند.

وی افزود: در شبکه های مجازی تعداد خواسته هایی که مطرح می شود زیاد است و توانایی انجام این میزان خواسته وجود ندارد.


شورای شهر مرودشت، براهیم همایون، علی اکبر همت ، محمد علی خسروی،

نادر امیدوار رییس شورای شهر مرودشت بیان داشت: شورای چهارم خوش درخشید و عملکرد شورای چهارم بی سابقه و زبانزد عام و خاص در شهرستان مرودشت است و مردم از عملکرد تک تک اعضای شورا راضی هستند.

امیدوار افزود: اعضای شورای شهر با انتقاد سازنده موافق هستند اما برخی افراد در شبکه های اجتماعی جسورانه و بدون مدرک مطالبی را مطرح می کنند که این موارد را انتقاد نامید.

وی بیان داشت: ما طبق خواسته سرپرست فرمانداری در شبکه های اجتماعی ورود پیدا نکردیم اما بی احترامی ها در این فضا بسیار است و از فرمانداری می خواهیم در این خصوص ورود پیدا کنند زیرا در صورتی که بی احتراامی ها در این فضا رایج شو زنگ خطری برای مسئولان محسوب می شود.

امیدوار اظهار کرد: به عنوان یک شهروند و عضوی از شورا از فردا با افرادی که در شبکه های اجتماعی به اعضای شورا بی احترامی می کنند مقابله خواهم کرد و چنانچه اعضای شورای شهر امنیت نداشته باشند و شان، منزلت و جایگاه افراد حفظ نشود، خدمات دهی کمتر می شود و این در حالی است که همه اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم به این فضا ورود پیدا کرده اند.

شورای شهر مرودشت

فریدون اتابکی عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: یکی از دلایلی که انتخابات هیات رییسه با تاخیر انجام شد این بود که تعطیلات شورا قبل از این تاریخ واقع شد.

اتابکی افزود: اعتماد مردم در انخاب اعضای شورا با وجود ده ها کاندید دیگر که ادعای خدمت رسانی داشتند در واقع یک فرصت طلایی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات، برخی مسائل جلسات و خدمات ما را تحات الشعاع قرار خواهد داد.

وی اظهار داشت: از جایگاه موثر و ویژه مجلس نباید غافل شد و طرفداری از نماینده مجلس یا کاندیدای خاصی برای انتخابات مجلس، تکلیف ما محسوب می شود و باید در انتخابات مجلس با حفظ شان و جایگاه خود موثر باشیم.

محمد رسول زارع سرپرست فرمانداری مرودشت

در پایان انتخابات هیات رییسه برگزار شد و نادر امیدوار و فریدون اتابکی کاندیدای ریاست شورا شدند که نادر امیدوار با کسب 7 رای در مقابل 4 رای فریدون اتابکی برای دومین سال متوالی به عنوان رییس شورای شهر مرودشت انتخاب گردید.

علی اکبر همت، اسماعیل استواری، ابراهیم همایون، محمدعلی زارع و مهیار قیصری به ترتیب به عنوان نائب رییس شورا، منشی، سخنگو، خزانه دار و نماینده شورای شهرستان انتخاب شدند.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان