کد خبر: ۷۶۲۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
تمامیت خواهی اصلاح طلبان مهر تمامی ندارد

اصلاح طلبان مهر: بزرگترین مشکل ما مدیرکل راه و شهرسازی لارستان است/ فرماندار لامرد را برکنار کنید!

در نشست اصلاح‌طلبان شهرستان مهر آنچه که بیش از هر چیز پررنگ بود، اولتیماتومی بود که به مسئولان و استاندار داده شد!

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر، حسن ابراهیمی عضو شورای اسلامی شهر اسیر و رئیس سابق شورای اسلامی شهرستان مهر بیان داشت: بخش اسیر نیمی از وسعت شهرستان مهر را به خود اختصاص داده است و یکی از مشکلاتی که مردم این بخش اسیر از آن رنج می‌برند مشکل آب آشامیدنی است که از استاندار فارس می‌خواهیم این مورد را پی گیری نمایند.

ابراهیمی اظهار داشت: باوجود و تلاش‌های بسیاری که فرماندار شهرستان مهر داشتند که روستاهای بخش اسیر به راه اصلی وصل شوند که متأسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما مشکل مدیرکل راه و شهرسازی لارستان است که 17 ماه است به مردم بخش اسیر قول داده است ولی متأسفانه در هیچ کجا به قول خود عمل‌نکرده است که جای تأسف است.

وی ادامه داد: از استاندار فارس می‌خواهیم که در این زمینه دقت وافری را داشته باشند، ایشان حتی با نماینده سیاسی دولت در شهرستان مهر هماهنگی‌های لازم را ندارد، یک مدیرکل باید در حوزه اختیارات خود در شهرستان با فرماندار شهرستان که به‌عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در این شهرستان است هماهنگ باشد که متأسفانه هیچ‌گونه هماهنگی وجود ندارد.

حسن ابراهیمی تصریح کرد: مشکل ارزش‌افزوده پالایشگاه پارسیان است که ما به دنبال حق مسلم خود هستیم و چیزی را فراتر از حق مسلم خود نمی‌خواهیم.

وی در ادامه خطاب به استاندار فارس گفت: ضمن ارج نهادن به همهٔ دولت‌ها به‌ویژه به دولت تدبیر و امید آن چیزی که نشاط انتخابات را در این حوزه بیشتر فراهم می‌کند نگاه مسئولانه به خواسته‌های به‌حق مردم در شهرستان است.

وی افزود: هماهنگ شدن دستگاه‌های اجرایی با نماینده دولت، امروز بسیاری از ادارات شهرستان مهر با فرماندار هماهنگ نیستند این در حالی است که یک مدیر باید باسیاست‌های دولت هماهنگ باشد و هر دولتی که انتخاب می‌شود مدیران را همسو با دولت خود می‌چیند که این‌همه قشو قوس‌ها و گیر دادن‌ها به فرماندار به‌عنوان نماینده سیاسی دولت در گذاشتن یک مدیر و یا برداشتن یک مدیر چه چیزی را می‌خواهد برای مردم در این شهرستان روشن کند.

ابراهیمی در پایان گفت: نگاه سیاسی به خیلی از مسائل در این شهرستان متأسفانه خیلی از مشکلات برای این شهرستان باوجود آورده است این در حالی است که شهرستان مهر شهرستانی مذهبی و شهیدپرور در سطح استان فارس است.

شیخ باقری از فعالین سیاسی و مذهبی اهل سنت شهر گله‌دار نیز در این جلسه اظهار داشت: مدیری که با فرماندار شهرستان هماهنگ نیست با وی تعارفی نداریم و نظام برای همه افراد است نه برای یک شخص استاندار فارس لطف کنند وقتی فرماندار شهرستان درخواستی که برای تغییر مدیران به استان ارسال می‌کنند همکاری لازم در استان صورت پذیرد برای آبادانی شهر و شهرستان.

شیخ باقری در ادامه گفت: زمین در شهر گله‌دار به یک معضل تبدیل‌شده است، زمینی که دارایی و سرمایه و ناموس مردم است هم‌اکنون کدورت و دشمنی در دل مردم ایجاد کرده است که لازم به پی گیری شخص استاندار فارس دارد.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: فضای آموزشی، مدارس و بیمارستان گله‌دار که خیرین دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند که ساخته شود اما متأسفانه یک سری کم‌کاری‌هایی شده است که امیدواریم مسئولین امر حمایت‌های لازم را داشته باشند.

فرامرزنصب یکی از فعالان اصلاح طلب شهرستان مهر هم در این جلسه گفت: ارزش‌افزوده که امروز همه از آن یاد می‌کنند سهم و حق مسلم مردم این شهرستان است و طبق قانون باید در همان شهرستان هزینه شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به مدارکی اشاره کرد که این روزها در دست رقبای سیاسی خود می‌بیند و گفت: آیا یک تفاهم‌نامه و یا یک بخشنامه که یک عده‌ای برای آرام کردن جو آن زمان با یکدیگر انجام داده‌اند فراتر از قانون است؟ نباید این موضوع به مردم کشیده شود و مشکلاتی به وجود آوریم و به‌ نوعی این ارزش‌افزوده بین مردم هر دو شهرستان اختلافاتی ایجاد کرده است.

رضا فرامرز نصب ادامه داد: نشاط سیاسی و انتخاباتی خواسته همهٔ فعالان سیاسی است، نشاط سیاسی و انتخاباتی که ادامه آن تشکیل پرونده برای شخص موردنظر نباشد.

این فعال سیاسی اظهار داشت: سرنوشت شهرستان مهر درگرو شهرستان لامرد است و اگر در شهرستان لامرد تغییراتی انجام نگیرد ما نیز به مشکل خواهیم خورد و دوستان ما در شهرستان لامرد در غربت بسیار شدیدی به سر می‌برند.

وی در ادامه تصریح کرد: عدم به‌کارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه پارسیان، پالایشگاه پارسیان در دو قدمی شهر خوزی قرار دارد و نیروهای غیربومی در آن حاکم هستند، این در صورتی است که آلایندگی، مشکلات و اعتیادهایی که به وجود آمده است دامان مردم این شهر را گرفته است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نازنینی از دیار حافظ
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
0
اقای فرامر نصب خیلی نمیخواد دم از بومی بزنی مگه شهرستانهای داراب وزرین دشت ومعاون فرماندار شیراز و... مهری و لامردی نیستند پس چطور توقع داری نیروهای شما جاهای دیگه پست های مدیریتی داشته باشن اما از جاهای دیگه تو شهرستانهای مهر و لامرد مسئولیت نداشته باشن .خون شما از بقیه رنگین تر هست یا خودتون رو میراثدار میدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نازنینی از داراب
احسنت