کد خبر: ۷۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سروستان برگزار شد + تصاویر

این مراسم اوایل صبح امروز از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و به طرف جاده سلامت سروستان ادامه داشت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای این شهرستان گفت: یاد و خاطره شهدا در هر برنامه ای موجب رحمت و برکت و سرافرازی است.

بر اساس گزارش سروستان ما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در ادامه با اشاره به فاجعه تلخ روز گذشته که در صحرای منا اتفاق افتاد اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی کفایتی و بی مسئولیتی مسئولان خبیث آل سعود، جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام از جمله 131 زائر ایرانی به شهادت رسیدند که این حادثه تلخ و اسف بار قلب همه مسلمانان جهان را به درد آورد.

 

سرگرد احمدی همچنین افزود: ما این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام عصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم و از درگاه خداوند کریم طلب عفو و بخشش جان باختگان و صبر جزیل و جمیل برای بازماندگان می نمائیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سروستان در ادامه سخنان خویش با اشاره به اهمیت ورزش، نشاط و سلامتی در جامعه تصریح کرد: باید تلاش کرد ورزش همگانی در بین همه اقشار جامعه ساری و جاری شود و در این میان نیروی مقاومت بسیج همچون گذشته همراهی و همکاری لازم را در امر ترویج ورزش که به فرموده امام خامنه ای" امر به ورزش امر به معروف است" ادامه خواهد داد.

 

مداحی و نوحه سرایی به یاد جان باختگان فاجعه مصیبت بار حجاج بیت الله الحرام در صحرای منا از جمله برنامه های این همایش فرهنگی و ورزشی بود.

 

در انتهای این مراسم 40 هدیه از جمله 5 دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان در این ویژه برنامه فرهنگی اهداء شد.

 

خاطر نشان می شود  در این مراسم، ادارات و نهادهایی همچون؛ فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر سروستان، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان، دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگی اوقاف و امورخیریه سروستان با ناحیه مقاومت بسیج همکاری داشتند.

 

گوشه هایی از این ویژه برنامه از نگاه دوربین؛

 


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان