کد خبر: ۷۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

عضو شورای شهر مرودشت: زیر فشارهای سیاسی شهردار انتخاب نمی کنیم

محمدحسن زارع نژاد بیان داشت: ما زیر بار فشارهای سیاسی نمی رویم و ما به مردم تعهد داده ایم و پای تعهد خود ایستاده ایم و آنچه به صلاح مردم باشد انجام می دهیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، محمدحسن زارع نژاد عضو شورای شهر مرودشت در گفتگو با مرودشت نا در خصوص انتخاب شهردار بیان داشت: حدود پنجاه روز قبل در صورتی که چهل روز از سرپرستی محمد رضا زارع گذشته بود در جلسه علنی شورای شهر، از رییس شورای شهر تقاضا کردم روند انتخاب شهردار آغاز گردد و از کاندیدهای احتمالی و مورد نظر دعوت به عمل آید تا با آنها مصاحبه نماییم و با تحقیقات و بر اساس شاخص ها و شایسته سالاری ها بتوانیم یک شهردار خوب، متعهد، متخصص و دارای سابقه خوب شهرداری در شهرهای بزرگ به مردم عزیز و شهید پرور مرودشت معرفی نماییم.

محمد حسن زارع نژاد عضو شورای شهر مرودشت

زارع نژاد افزود: نادرامیدوار در جواب بنده گفت «سرپرست شهرداری فعلا دارد کارهای عمرانی را دنبال می کند»

این عضو شورای شهر گفت: یکی از وظایف اصلی شوراها انتخاب شهردارمی باشد و امیدوارم بتوانیم گامی موثر در راستای منافع مردم برداریم.

وی تصریح کرد: ما غافل از این بودیم که دوستان به همراه سیاسیون به دنبال این هستند که انتخاب شهردار را به دقیقه نود موکول کنند و بعد تحت فشارهای سیاسی گزینه مورد نظر را به ما تحمیل کنند.

زارع نژاد در خصوص علت عدم تشکیل جلسات اخیر شورای شهر بیان داشت: علت اینکه جلسات شورای شهر به حد نصاب نمی رسد این است که ما زیر بار فشارهای سیاسی نمی رویم و ما به مردم تعهد داده ایم و پای تعهد خود ایستاده ایم و آنچه به صلاح مردم باشد انجام می دهیم و یک شهرداری را که متخصص و متعهد باشد به مردم معرفی می کنیم و مورد حمایت ما واقع می شود.

وی اظهار داشت: از همه عزیزان تقاضا دارم که در انتخاب شهردار ما را یاری کنند و هرگونه ضد و نقیضی که بر علیه دوستان شورا در شهر شنیده می شود تکذیب کنند و یار و یاور اعضای شورا باشند تا این مهم محقق گردد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان