کد خبر: ۷۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴

تداوم تعطیلی جایگاه های سوخت در آباده طشک

تعطیلی های پی در پی جایگاه های سوخت رسانی در آباده طشک موجب سرگردانی مردم این منطقه شده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، «جایگاه سوخت آباده طشک تعطیل است» این عبارتی است که نه تنها شهروندان این منطقه، بلکه مسافران نیز تاکنون بارها با آن روبه رو شده اند.

تعطیلی جایگاه های سوخت آباده طشک در شهرستان نی ریز، برای مردم این بخش و رانندگان بین شهری آباده به ارسنجان، نی ریز و بوانات به داستانی تکراری و غیر قابل حل تبدیل شده است.

با وجود اهمیت بالای وجود جایگاه سوخت در آباده طشک، برخی مردم این منطقه بر این باورند که بودن یا نبودن جایگاه سوخت در این منطقه به دلیل تعطیلی های پی‌در‌پی آن بی اهمیت شده و مردم نیز می‌دانند که این جایگاه در اکثر اوقات تعطیل است و باید نیاز خود را از جای دیگری تامین کنند.

تعطیلی که مسئولین جایگاه ها، نبود سوخت، خرابی جایگاه، قطع برق و یا قطع اینترنت را دلایل آن عنوان می کنند.

در همین حال نزدیکترین جایگاه سوخت به آباده طشک از سمت غرب در فاصله 6۰ کیلومتری، از سمت شرق در فاصله 120کیلومتری و از سمت شمال در فاصله ۵۰ کیلومتری قرار دارد و نقطه ای مهم برای رانندگان بین شهری ارسنجان، نی ریز و بوانات و مردم بخش به حساب می‌آید.

پس از تعطیلی تنها جایگاه عرضه کننده بنزین و گازوئیل در فروردین و اردیبهشت ماه، تعطیلی جایگاه CNG در اردیبهشت و مرداد ماه، برای چندمین بار تنها جایگاه سوخت CNGدر آباده طشک از روز پنج شنبه ۲۶شهریور به علت خرابی تعطیل شده است و اکنون پس از گذشت 12 روز مشکل خرابی همچنان به قوت خود پابرجاست.

تعطیلی جایگاه ها از یک سو و خرابی دستگاه های نازل از سوی دیگر باعث نارضایتی و سردرگمی مردم و مسافران شده است. پیش از این مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی (متولی جایگاه بنزین) در گفتگو با عصر بختگان به صرفه نبودن تعمیرات و به دنبال آن عدم تامین نقدینگی برای خرید تلمبه های جدید را از دلایل این مشکلات عنوان کرده  و گفته بود: هرچند هیئت مدیره حاضر به اخذ وام برای تامین نقدینگی شده اند، اما تاکنون راه به جایی نبرده اند.

آری قصه پرغصه تعطیلی جایگاه ها به دلایل مختلف مشکلی است که مردم این منطقه و مسافران چندسالی است با آن دست به گریبانند و متاسفانه تاکنون اقدام اساسی جهت حل این مشکلات صورت نگرفته و اقدامات مسئولین شهرستان تنها به عنوان مسکن بوده و اقدام اساسی صورت نگرفته است.

به هر روی امید می رود با تدابیر مسئولین، مشکل مردم و رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی این بخش به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.

نظرات بینندگان