کد خبر: ۷۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴

برنامه های هفته ناجا در جهرم تشريح شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران برنامه هاي هفته ناجا در اين شهرستان را تشريح كرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، سرهنگ عبدالعظيم انصاری، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، ضمن تشريح برنامه های هفته ناجا، گفت: امسال شعار هفته ناجا با عنوان " اقتدار پليس ؛ همدلی و همزبانی، امنيت و آرامش " نامگذاری شده است.

وی با تاکيد بر اصل پيشگيری اجتماعی در برخورد با جرايم، افزود: اولويت پليس در مبارزه با جرايم، پيشگيری اجتماعی بوده و هفته ناجا فرصتی است تا ضمن اجراي برنامه هايی هدفمند، گامی مهم در راستاي پيشگيری از آسيب های اجتماعی و مبارزه با جرايم برداريم.

انصاری ادامه داد: در هفته ناجا برنامه های مختلف از جمله برگزاری صبحگاه مشترک، تجليل از كاركنان و خانواده معظم ايثارگران ناجا و سخنرانی كارشناسان انتظامی در مدارس و مساجد انجام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، ملاقات مردمی مسوولان انتظامی با شهروندان، اهدا خون كاركنان، شرکت کارکنان پليس در نماز جمعه، بازديد دانش آموزان و دانشجويان از مركز فوريت های پليسی 110 و كلانتری ها، قرائت پيام مهر در مدارس، برگزاری نمايشگاه های سيار دانش آموزی و ديدار با خانواده های شاهد را از ديگر برنامه های هفته نيروی انتظامی در شهرستان جهرم معرفي كرد.

وی اظهارداشت: برگزاری كارگاه آموزشی پيشگيری از آسيب های اجتماعی ويژه كاركنان دولت، برگزاری نشست تخصصی پيشگيری از جرايم، توزيع تراكت و بروشور، گلباران قبور شهدای گمنام همراه با مراسم زيارت عاشورا، همايش پياده روي خانوادگی، تجليل از نمونه های ترافيكی، گردهمايی روسای دفاترپليس+10 و آموزشگاه های رانندگی، اجراي رژه خودرويی، برگزاري همايش پليس و اصناف  و درج هشدارهای انتظامی در نشريات و سايت های محلی از ديگر برنامه های هفته ناجا در جهرم است.

انصاری با اشاره به اينكه برنامه هاي هفته ناجا همزمان با سراسر كشور، 11 تا 17 مهرماه انجام می شود، خاطرنشان كرد‌: ترخيص خودروها و موتورسيكلت های توقيفی نيز از برنامه هايی است كه در هفته ناجا انجام می شود.

 

نظرات بینندگان