کد خبر: ۷۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه ممسنی:

امام جمعه ممسنی: دو فرقه انگلیسی غده سرطانی مسلمانان شده است

فرقه وهابیت در بین اهل سنت و فرقه بهائیت بین شیعیان دو غده سرطانی است که ساخته و پرداخته استعمار انگلیس است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه شهرستان ممسنی در مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا گفت: استعمار غده های سرطانی را در بین مسلیمن به وجود آورده است که جای نگرانی و تاسف دارد. انگلیسی ها وقتی قدرت را در جهان به دست گرفتند جنایت های بزرگی علیه مسلمین چه شیعه و چه سنی روا داشتند.

وی بیان داشت: انگلیسی ها دو ایده ی باطل را وارد کردند و به اهل سنت و شیعه چسباندن و به مسلمانان پیوند زدند.

یعقوبی افزود: وقتی احساسات مقدس شیعه و ارادت ویژه آنها به امام زمان (عج) را دیدند نقشه های شوم خود را پیاده و از این احساسات سوء استفاده کردند و فرقه بهائیت را رواج دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این رخنه نیز در بین اهل سنت فرقه وهابیت را به وجود آوردند و آن را بویژه در کشور عربستان گسترش دادند و چه جنایت های بزرگی به واسطه این فرقه انجام دادند.

امام جمعه ممسنی در ادامه با اشاره به فاجعه منا گفت: همانگونه که رئیس جمهور گفتند باید عربستان پاسخگو باشد اما آنها زبان دیپلماسی را نمی دانند و باید با قدرت با آنها صحبت کرد و تا زمانی که حق جانباختگان را بگیریم با قدرت با آنها حرف خواهیم زد و کوتاه نمی آئیم.

مراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنیمراسم جانباختگان منا در نورآباد ممسنی


نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان