کد خبر: ۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

مجلس یادبود جانباختگان فاجعه منا در پاسارگاد برگزار شد + عکس

شب گذشته بعداز نماز مغرب وعشا مجلس گرامیداشت جانباختگان مظلوم فاجعه منا به نیابت از مقام معظم رهبری واز سوی دفتر امام جمعه سعادت شهر و سپاه ناحیه پاسارگاد، فرمانداری و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان پاسارگاد در مسجد صاحب الزمان(عج) سعادت شهر برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، مجلس گرامیداشت جانباختگان مظلوم فاجعه منا به نیابت از مقام معظم رهبری واز سوی دفتر امام جمعه سعادت شهر و سپاه ناحیه پاسارگاد، فرمانداری و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان پاسارگاد در مسجد صاحب الزمان(عج) سعادت شهر برگزار شد.


 دراین مراسم حجت الاسلام طالبی نژاد امام جمعه پاسارگاد طی سخنانی بابیان اینکه سرزمین مکه متعلق به همه مسلمانان است، گفت: این سرزمین متعلق به موحدان تاریخ، به بشریت ، به انسانیت، به همه انبیاء الهی است.

وی افزود: پیغمبران وقتی امتهای آنان عذاب می شدند به مکه می آمدند و درآنجا ساکن می شدند.

 حجت الاسلام طالبی نژاد بابیان اینکه متاسفانه بعضی از حرفهای غلطی که توسط سلطنت طلبها و طاغوتیها زده می شود و با نگاه ضد دینی  وضد اسلامی به همه مظاهر دیی واقعه مکه را قصه عرب و عجم اصلا این موضوع نیست، این خاندان وهابی حتی دیگر برای دیگر مسلمانان نیز ارزش قائل نیستند، در کدام سال بوده که در موسم حج فاجعه ای برای مسلمانان رخ نداده باشد در فاجعه خونین مکه در سال 66 ،فاجعه تونل منا ودیگر فاجعه ها .


امام جمعه پاسارگاد ادامه داد:  در این فاجعه مسائلی هست که باید در این واقعه روشن و مشخص شود، کمیته حقیقت یاب باید دوربینها و فیلمهای منا را که ضبط شده است آل سعود را مجبور کنند که این فیلمها را دراختیار بگذارد تا کمیته آنها را برسی کند.

وی افزود: بعداز حادثه منا تمام فیلمها و دوربینها جمع آوری ودر نقطه ای پنهان کرده اند که مسلمانان از موضوع واقعیت منا با خبر نشوند.


حجت الاسلام طالبی نژاد بیان داشت: تهدید وتذکری که مقام معظم رهبری کردند، بسیار جدی است و حرف آقا حساب شده و با آگاهی از تمام مسائل سیاسی  بیان می شود و سپاه ما هم اعلام آمادگی کرده حال اگر حکام آل سعود بخواهند در مورد این واقعه خون مظلومان منارا پایمال کنند با افکار عمومی مسلمانان دنیا خصوصا با ایران اسلامی روبرو هستند.

تلاوت قرآن کریم ومرثیه سرایی و سینه زنی از دیگر برنامه هایی بود که در مجلس یاد بود قربانیان منا انجام شد.

http://www.upsara.com/images/bdkp_20087.jpg

http://www.upsara.com/images/22z6_20088.jpg

 

http://www.upsara.com/images/p38_20089.jpg

http://www.upsara.com/images/044p_20090.jpg

http://www.upsara.com/images/p5o9_20094.jpg

http://www.upsara.com/images/inwn_20095.jpg

http://www.upsara.com/images/be82_20096.jpg

http://www.upsara.com/images/8csx_20097.jpg

http://www.upsara.com/images/y7v1_20100.jpg

http://www.upsara.com/images/b4y2_20102.jpg

http://www.upsara.com/images/tj7l_20104.jpg

http://www.upsara.com/images/2tuh_20106.jpg

http://www.upsara.com/images/7pgi_20108.jpg

http://www.upsara.com/images/112a_20107.jpg

http://www.upsara.com/images/fsqu_20109.jpg

http://www.upsara.com/images/muxc_20110.jpg

http://www.upsara.com/images/6hva_20112.jpg

http://www.upsara.com/images/vwpz_200999.jpg

نظرات بینندگان