کد خبر: ۷۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

طرح عبور از خاتمی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

برخلاف اخبار منتشر شده اولین جلسه این شورا یک‌شنبه شب برگزار شد اما در این جمع فقط اعضای شورای هماهنگی و کمیته راهبردی حضور داشتند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، قرار بود  اولین جلسه شورای عالی سیاستگذاری انتخابات اصلاح‌طلبان روز (یکشنبه) با حضور 20 دبیرکل احزاب اصلاح طلب، 11 نفر از مجموعه شورای مشورتی اصلاح طلبان و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی برگزار می‌شود که این جلسه به دلایلی برگزار نشد و به گفته برخی از اعضای این شورا قرار شد که روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور 21 حزب و تشکل سیاسی برگزار شود.

برپایه این گزارش،‌خبرنگار فارس درباره علل لغو این جلسه کسب اطلاع کرد که این جلسه به دلیل گلایه رئیس دولت اصلاحات از عملکرد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لغو شد.

گفتنی است در این رابطه یک عضو شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان به خبرنگار فارس گفت:‌ با موافقت رئیس دولت اصلاحات قرار بود که شورای مذکور بعد از پایان کار کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فعالیت خود را با حضور 21 نفر دبیران شورای هماهنگی، 11 نفر از کمیته راهبردی و احزاب ندای ایرانیان، مجمع ایثارگران، اتحاد ملت، توسعه و عدالت و همچنین آقای عارف تشکیل شود.

وی تصریح کرد:‌ برخلاف اخبار منتشر شده اولین جلسه این شورا یک‌شنبه شب برگزار شد اما در این جمع فقط اعضای شورای هماهنگی و کمیته راهبردی حضور داشتند.

این عضو شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان درباره چرایی عدم حضور احزابی همچون احزاب ندای ایرانیان، مجمع ایثارگران، اتحاد ملت، توسعه و عدالت گفت:‌ برای این جلسه دعوت‌نامه رسمی صادر نشده بود و ما فقط با پیامک حاضرین در جلسه را دعوت کرده بودیم.

وی همچنین تصریح کرد: حضور احزاب و اشخاصی که نام بردید نیازمند تصمیم‌گیری شورای هماهنگی است و نمی‌توانیم به همین شکل بگوییم احزابی که نام بردید از فردا مجوز حضور در این شورا را دارند.

به گزارش فارس، درحال حاضر این اقدام اعضای فعلی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان موجب گلایه رئیس دولت اصلاحات از عملکرد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد که در حضور احزاب غایب در این شورا را تاکید داشت شده است.


نظرات بینندگان