کد خبر: ۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی نی ریز خبر داد:

افزایش 120 درصدی کشفیات در نی ریز/ نصب دوربین های مداربسته در شهر در آینده نزدیک

سرهنگ برزگر گفت: طی 3 ماه آینده، شهر با نصب دوربین های مدار بسته تحت کنترل امنیتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، سرهنگ عزیز برزگر با اعلام این خبر گفت: تلاش نیروی انتظامی شهرستان نی ریز پیشبرد شهرستان با امنیت الکترونیک رو به جلو و متناسب با پیشرفت های روز دنیا است.

فرمانده نیروی انتظامی نی ریز با اشاره به هزینه بالای این دوربین ها افزود: در این راستا اقدامات و مطالبات انجام و مکان های اولیه برای نصب دوربین ها شناسایی و طرح به شورای شهر ارائه شده است که با حمایت شهرداری و تامین هزینه مالی آن، طی 3 ماه آینده، شهر با نصب دوربین های مدار بسته تحت کنترل امنیتی قرار خواهد گرفت.

وی هدف اصلی از نصب دوربین های مدار بسته در نی ریز را پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقای سطح امنیت عمومی شهروندان عنوان و بیان داشت: با نصب این دوربین ها، شهر نی ریز بعد از مراکز استان از اولین شهرستان هایی خواهد بود که به دوربین های مدار بسته مجهز می شود.

سرهنگ برزگر همچنین از افزایش 120 درصدی وقوع جرایم در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال 388 کیلو مواد مخدر در شهرستان نی ریز کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نی ریز درباره افزایش واحد های کلانتری در نی ریز بیان داشت: در حال حاضر با توجه به محدودیت های قانونی امکان افزایش واحد های نظامی در شهر نی ریز وجود ندارد.

عضو شورای تامین شهرستان نی ریز درخصوص برخورد با عوامل ایجاد کننده آلودگی صوتی در نی ریز ابراز داشت: نیروی انتظامی در صورت مشاهده خودروهای ایجاد کننده آلودگی صوتی در شهرستان برخورد قانونی خواهد داشت و خودرو متوقف می شود.

 وی همچنین از برخورد قانونی با برخی مزاحمت های جشن های عروسی و مراسم عروش کشان خبر داد و گفت: در صورت ارائه گزارشات مردمی به پلیس، پس از دریافت کارت ماشین، خودرو توقیف خواهد شد.

نظرات بینندگان