کد خبر: ۷۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴

برگزاری کارگاه آموزشی فرماندهان پلیس جنوب و شرق فارس در جهرم

دومین کارگاه آموزشی فرماندهان و روسای پلیس آگاهی شهرستان های جنوب و شرق فارس به میزبانی جهرم برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، دومین کارگاه آموزشی فرماندهان انتظامی و روسای پلیس آگاهی جنوب و شرق فارس با حضور 10 شهرستان، نماینده اداره گمرک و پخش فرآورده های نفتی استان در جهرم برگزار شد.

سرهنگ، سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی فارس در این کارگاه آموزشی، گفت: پدیده قاچاق موضوعی پیچیده است که به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر منفی در هر جامعه دارد که باید با دقت و جدیت بیشتر به آن توجه شود و تمام سازمان های مرتبط باید نیروی انتظامی را در این امر یاری کنند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت در استان فارس، افزود: اولویت ما در این قرارگاه، مبارزه با قاچاق سوخت و از بین بردن زمینه های آن است.

این مقام ارشد انتظامی فارس با تاکید بر برخورد جدی و ریشه ای با معضل قاچاق سوخت در استان فارس، بیان کرد: در برخورد با پدیده قاچاق سوخت باید اقدامات جدی به ویژه با قاچاقچیان عمده و سرشبکه ها در داخل و خارج از استان انجام می شود که در این راستا باید ضمن تشکیل کمیته ای عاملان اصلی قاچاق سوخت شناسایی شوند.

حیدری با بیان اینکه پلیس باید با قاطعی و تمام توان و هماهنگ با سایر دستگاه ها با قاچاق مبارزه کند، تاکید کرد: سایر دستگاه ها نیز وظیفه دارند با زمینه های شیوع قاچاق برخورد کنند که این برخورد ایجابی، سلبی و فرهنگی است.

رئیس پلیس آگاهی فارس با تاکید بر اولویت مبارزه با قاچاق سوخت در سطح محورهای مواصلاتی و جهت حمایت از اقتصاد مقاومتی نقش سازمان های مرتبط را موثر دانست و نیاز به همپوشانی اطلاعاتی و عملیاتی در این زمینه را ضروری خواند.

برچسب ها: جهرم ، پلیس
نظرات بینندگان