کد خبر: ۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴

امام جمعه جهرم: شهید مدافع حرم نتیجه با حسین بودن مردم جهرم است

امام جمعه جهرم گفت: امروز مردم جهرم امتحان باحسین بودن خود را با تقدیم جوانی از تبار علی اکبر (ع) پس دادند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از پسین جهرم، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نمازجمعه جهرم با تسلیت روز تاسوعای حسینی و گرامی‌داشت شهید جهرمی دفاع از حرم حضرت زینب(س) گفت: امروز مردم جهرم امتحان باحسین بودن خود را با تقدیم جوانی از تبار علی اکبر (ع) پس دادند.

وی با بیان اینکه امروز جهرمی ها با تقدیم شهید مدافع حرم این فریاد را سر دادند که با حسین بودن متفاوت از یاحسین گفتن است، افزود: فریاد باحسین بودن مردم جهرم امروز بلند است.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه رزمندگان لشکرالمهدی(عج) جهرم بیش از 30 سال است که برای عزیز زهرا خدمت می کنند، بیان کرد: در روزگاری که بسیاری افراد به فکر دنیا، مال و ریاست هستند جوانان رزمنده مدافع حرم برای دفاع از کیان ولایت و با آرزوی شهادت پا به میدان جهاد نهادند.

وی با بیان اینکه این رزمندگان رفتند تا شهید دفاع از خیمه هایی که اباالفضل(ع) نگهبانش بوده است، باشند، اظهار کرد: لازمه با حسین بودن این است که حسین زمان خود را بشناسیم و امروز رهبری عالیقدر ما حسین زمان است.

خطیب نمازجمعه جهرم ادامه داد: شهر جهرم امروز عزادار کسی است که اباالفضلی زندگی کرده و اباالفضلی به شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه این شهدا رفتند تا راه نفوذ دشمن به کشور را ببندند، بیان کرد: امروز همت و فرهنگ جهرمی ها به گونه ای شده که قابل مقایسه با نقاط دیگر نیست.

امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه امروز این شهر تقوا را کلید رسیدن به آمال و آرزوهای انسان دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده امام حسین (ع) خداوند ضمانت کرده هر کس اهل تقوا باشد روزش اش را از جایی برساند که برایش قابل تصور هم نباشد.

وی با بیان اینکه چشم مردم ما به هیچ کدام از اربابان دنیا نیست، گفت: استکبار با ضرب شصت حیدری مردم از روی دنیا محو می شود.

به گزارش پسین جهرم، پیکر شهید محمد استحکامی از شهدای مدافع حرم که چند روز پیش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد، در امامزاده حسین(ع) محل اقامه نمازجمعه امروز شهر جهرم مورد بدرقه نمازگزاران و عزاداران حسینی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

برچسب ها: نمازجمعه ، جهرم
نظرات بینندگان