کد خبر: ۷۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد

ارتقاء سطح سلامت و نشاط دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم و تشویق دانش آموزان به شرکت در فعالیتهای ورزشی، از جمله اهداف این المپیاد ورزشی می باشد.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور دانش آموزان، دبیران، کادر آموزشگاه، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش، معاونین و برخی از کارمندان این نهاد، صبح امروز (دوشنبه) در رشته های والیبال، دو و میدانی، طناب کشی، شطرنج و تنیس در دبیرستان شبانه روزی دخترانه تربیت خنج آغاز بکار کرد.

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد

در ابتدای این مراسم که جمعی از پیشکسوتان آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، تیمهای شرکت کننده که هر کدام با نام شهیدی از شهرستان مزین شده بودند، رژه خود را آغاز و پس از اجرای مراسمی زیبا، سوگندنامه المپیاد را بصورت دسته جمعی قرائت نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خنج در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این المپیاد، دانش آموزان را به بهره گیری از اهمیت توانایی و فرصت دوره نوجوانی توصیه نمود.

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد

منصور غفوری عنوان کرد: در فرصت دوره نوجوانی، سه موضوع مهم تهذیب، تحصیل و ورزش را که تعیین کننده یک زندگی آبرومند بوده و برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام است، مد نظر قرار داده و عمل به آن را در زندگی خود پیاده نمایید.

وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خنج کهن، گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، طرحی وزارتی است که در ماه آخر سال 92، مدارس کل کشور را به خود مشغول ساخت.

غفوری ادامه داد: ایجاد صمیمیت و همبستگی بین دانش آموزان، ایجاد رقابت سالم و سازنده همراه با رفاقت و شناسایی استعدادهای ورزشی، ارتقاء سطح سلامت و نشاط دانش آموزان، افزایش سرزندگی محیط مدرسه، افزایش نرخ پوشش دانش آموزان در فعالیتهای فوق برنامه غنی سازی اوقات فراغت و تشویق دانش آموزان به شرکت در فعالیتهای ورزشی، از جمله اهداف این المپیاد ورزشی می باشد.

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش خنج با اشاره به اینکه این المپیاد بصورت درون کلاسی، بین کلاسی و در نهایت بین آموزشگاهی می باشد، عنوان کرد: المپیاد از هفته تربیت بدنی در مدارس آغاز و مراحل نهایی آن که شامل مراسم اختتامیه همراه با اهدای جوایز و مدال ها می باشد، همزمان با هفته معلم در اردیبهشت 95 برگزار می شود.

شایان ذکر است، اجرای سرود از گروه اناشید اسلامی آیین و همچنین اجرای حرکات نمایشی توسط هنرآموزان خانه ووشو شهرستان، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در خنج افتتاح شد



انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان