کد خبر: ۷۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴

غربت یک امامزاده ی فراموش شده در فراشبند+ عکس

نبود برق و خرابی راه عمده ترین مشکلات امامزاده سید عبدالعزیز(اقام شهید توباغی) می باشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار امامزاده سید عبدالعزیز (آقام شهید توباغی) از دیر باز تاکنون مکانی برای نذر و دعای برخی شهروندان فراشبندی بوده و هرساله روز 21 ماه مبارک رمضان با برپایی دعا و زیارت در جوار مزار مطهر این امامزاده ی واجب التعزیم به مقام این امامزاده نیز ارج نهاده می شود.

 

محمد صادق یگانه عضو هیات امنا و خادم این امامزاده از عموم مشکلات این مکان مقدس سخن میگوید و مهمترین کاستی را نبود برق میخواند.

 

یگانه جاده ارتباطی خراب و نامعلوم این امامزاده تا شهر و همچنین نبود آب را از دیگر مشکلات عمده ی این مکان نامید و بیان داشت: بارها به فرمانداری و شهرداری، دفتر نماینده و ادارات متولی رجوع نموده ایم و فرمانداری و دفتر نماینده که هیچگونه کمکی به نگه داشت این مکان مقدس ننموده اند و شهرداری نیز برخی مواقع فقط تانکر آب یا کمک های جزئی به این مکان نموده و در بیشتر مواقع اوقاف نیز با وجود نداشتن بودجه مساعدت هایی بسیار جزئی داشته است.

 

وی افزود: با مساعدت ها و کمک های مردمی، مقداری ازهزینه ی برق رسانی تهیه شده ولی این هزینه ی براورد شده بیش از کمک های صورت گرفته می باشد و نیاز به همکاری اداره برق و مساعدت مسئولین امر هستیم.

 

قابل ذکر است مزار مطهر این امامزاده در پنج کیلومتری شهر فراشبند، در بین باغات قرار دارد وشهروندان و افرادی که قصد پرداخت مبالغ و نذوراتی جهت مرمت و بازسازی این امامزاده واجب التعزیم را دارند می توانند مساعدت های مالی خود را به شماره حساب متمرکز 128  با شناسه واریز  93001710246  به نام امامزاده عبدالعزیز فراشبند واریز نمایند.

 

 

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

امامزاده سید عبدالعزیز فراشبند

 

انتهای پیام/
نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان