کد خبر: ۷۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بوانات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات گفت: در ایندوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت 55 نفر از فعالان قرآنی شرکت کردند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از حرف رسا، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت  ویژه عموم فعالان علوم قرآنی و معارف اسلامی با شرکت 55 نفر از فعالان قرآنی همزمان با سراسر کشور در مرکز جامعه القران شهرستان بوانات و در بخش سرچهان و شهر کره ای برگزار شد.

حسین برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: این آزمون در شانزده رشته از جمله حفظ ، مفاهیم قرانی ، تدبر در قرآن و مفاهیم نهج البلاغه برگزار شد.

برزگر  ایجاد انگیزه در میان مردم و جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت و شناسایی ، معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه های سنی نوجوانان و جوانان را از اهداف مهم برگزاری این آزمون برشمرد.

وی افزود : در این آزمون مجموعا 55 نفر خواهر و برادر در سطح شرکت کردند که از این تعداد 27 نفر در رشته حفظ  و 28 نفر در رشته های مختلف مفاهیم قرآن و نهج البلاغه  بودندو این آزمون در دو حوزه بصورت شفاهی و کتبی برپا شد.

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان