کد خبر: ۷۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴

شهردار خنج: واگذاری حوزه سلامت خنج به لارستان انتخاباتی است

مظفری نیاپور با انتقاد از این اقدام، گفت: مگر دانشگاه علوم پزشکی در فارس نسبت به حوزه سلامت خنج نامهربان بوده که مسئولین مربوطه چنین تمایلی داشته اند؟
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، قرار گرفتن حوزه سلامت شهرستان خنج زیر نظر دانشکده علوم پزشکی لارستان، موضوع مهمی است که قطعاً دیدگاه های متفاوتی پیرامون آن وجود خواهد داشت؛ عده ای با این اقدام موافق بوده و آن را گامی در جهت پیشرفت هر چه بیشتر حوزه سلامت شهرستان دانسته و عده ای دیگر نیز نظر دیگری داشته و قرار گرفتن به عنوان یکی از زیرمجموعه های علوم پزشکی لارستان را موجب تضعیف سلامت خنج می دانند.

در این میان، یکی از افرادی که نسبت به این موضوع انتقاد جدی دارد، شهردار خنج می باشد.

انتقاد شهردار خنج نسبت به واگذاری حوزه سلامت خنج به لارستان/ مسئولین، محاسن کار را توضیح دهند

سید عبدالحمید مظفری نیاپور در تماس با سردبیر خنج کهن، ضمن انتقاد از این اقدام صورت گرفته، خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه در این زمینه شد و عنوان کرد: دکتر ایمانیه در نامه خود از تمایل مسئولین شهرستان سخن به میان آورده است. درخواستی که بنده از مسئولین شهرستان دارم این است که لطفاً توضیح دهند این اقدام چه محاسنی برای شهرستان دارد؟

وی ادامه داد: مگر دانشگاه علوم پزشکی در فارس نسبت به حوزه سلامت خنج نامهربان بوده که مسئولین مربوطه چنین تمایلی داشته اند؟

شهردار خنج همچنین گفت: به جای اینکه به فکر این باشیم که شهرستان خنج هم دانشکده داشته باشد و در این مسیر قدم برداریم، اما ﻣﺘﺄسفانه به دنبال موارد دیگر بوده و فقط مسیر را کوتاه تر کرده ایم.

مظفری نیاپور اضافه کرد: به یاد داشته باشیم که موقعیت شهرستان خنج از نظر جغرافیایی و وجود خیرین، کم نظیر است.

وی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی در فارس نیز گفت: مگر حوزه سلامت خنج، دست شکسته بوده که به این سادگی پذیرفتید از زیرمجموعه شما خارج شود؟

شهردار خنج ادامه داد: امیدواریم با توجه به حدود چند ماه تا انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی مانده، این اقدام دانشگاه علوم پزشکی در فارس، رنگ و بوی انتخابات نداشته باشد.

وی در پایان بار دیگر خواستار پاسخ و توضیح مسئولین شهرستان در این زمینه شد.
نظرات بینندگان