کد خبر: ۸۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
خطیب جمعه خرامه:

یکی از دلایل محبوبیت آیت اله دستغیب ولایت پذیری ایشان بود/ کسانی که به دنبال اختلاف افکنی هستند از مردم سیلی می خورند

حجت الاسلام صباحی گفت: مردمی که وحدت را ایجاد کردند از جناح بازی و باندبازی خسته شده اند، این مردم خط بطلان روی باندبازی ها کشیده اند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار داشت: جهان اسلام، بهره مند از شکوه اربعین و زیارت امام حسین (ع) است، اربعین ثابت کرد رمز و راه وحدت جهان اسلام، محبت اهل بیت است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/3e496519_Emam%20Jome%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%20%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

وی افزود: مردمی که تا دیروز روبروی هم می ایستادند در ایام اربعین، غذا در دهان هم می گذاشتند، زمانی که محبت اهل بیت مطرح شد حاضر بودند جانشان را فدای زائران کنند، وقتی مستکبر کنار رفت محبت اهل بیت به میان آمد.

حجت الاسلام صباحی ادامه داد: پیاده روی اربعین ثابت کرد اگر شیطان دخالت نکند همه مردم جان و مالشان را در راه اهل بیت می دهند، پیام اربعین باید پیام وحدت باشد، این ایام فرصت خوبی برای وحدت مردم ایران و عراق خواهد بود.

امام جمعه خرامه بیان داشت: شهید دستغیب همچنان از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردار است تا جایی که نوارهای سخنرانی این شهید همچنان پرطرفدار است، دلیل آن هم این بود که علاوه بر علم و اخلاق و ساده زیستی ایشان همیشه تابع ولی فقیه بودند و ولایت پذیری داشتند.

وی گفت: امروز کسانی که ساده زیستی، تقوا، علم اندوزی و اطاعت از ولی فقیه را پیشه کنند قطعا در بین مردم جایگاهی خواهند داشت و کسانی که اینگونه نباشند در هر پست و مقامی که باشند در دل ها نفوذ نخواهند کرد.

حجت الاسلام صباحی تصریح کرد: انتخابات روز به روز نزدیک تر می شود و این انتخابات در خرامه یک معنی دارد و آن هم وحدت است، کسانی که به دنبال اختلاف افکنی در منطقه هستند از مردم سیلی می خورند.

امام جمعه خرامه ادامه داد: مردمی که وحدت را ایجاد کردند از جناح بازی و باندبازی خسته شده اند، این مردم خط بطلان روی باندبازی ها کشیده اند، مردم خرامه طعم شیرین وحدت را چشیده اند و بیشتر از انتخابات، وحدتشان برایشان اهمیت دارد.

وی بیان داشت: روز 7 اسفند روز شکوه مردم است برای وحدت و هیچ کس اجازه نخواهد داد این وحدت خدشه دار شود، سعی نکنید مردم را مثل گوشت قربانی تکه تکه کنید، خرامه روزی در عقب ماندگی اول بود اما امروز در سازندگی، این موفقیت را به راحتی به دست نیاورده ایم که بخواهیم به راحتی آن را از دست دهیم.


سالاد

نظرات بینندگان