کد خبر: ۸۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴

انتخاب اعضاء هیات های نظارت و اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بالاده کازرون

آقایان سیف علی جوکار، علیرضا دهقان و عبدالخالق جوکار طی احکامی به عنوان اعضاء هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بخش بالاده انتخاب شدند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر از بالاده، از سوی احمد رنجبر رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان فارس، آقایان سیف علی جوکار، علیرضا دهقان و عبدالخالق جوکار طی احکامی به عنوان اعضاء هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بخش بالاده انتخاب شدند.

در این احکام آقای سیف علی جوکار به عنوان رئیس و آقایان خالق جوکار وعلیرضا دهقان به عنوان اعضاء هیأت نظارت بر انتخابات بخش جره و بالاده معرفی شدند.

انتخاب اعضاء هیات های نظارت و اجرایی انتخابات در بالاده/ عکس

همچنین در جلسه ای که به منظورانتخاب اعضاء هیات اجرایی انتخابات خبرگان با حضور علوی بخشدار بالاده،عسکری فر نماینده دادستان و رئیس دادگاه بخش، سعادتپور نماینده ثبت احوال و اعضای هیات نظارت و معتمدین محلی در بخشداری برگزار شد اعضای هیأت اجرایی انتخابات بخش بالاده نیز مشخص شدند.

سید مجتبی علوی بخشدار بالاده در این رابطه به خبرنگار ما گفت: تمام 30 نفر معتمدین بخش در همان مرحله اول مورد تأیید هیأت نظارت  قرار گرفتند که بابت این حسن نیت از اعضا هیات نظارت بخش تشکر مینماییم .

انتخاب اعضاء هیات های نظارت و اجرایی انتخابات در بالاده/ عکس

وی افزود: سعی کردیم در انتخاب معتمدین از همه نقاط بخش و از تمام  اقشار و گروهها با حفظ بی طرفی و امانتداری اشخاص را انتخاب نماییم و برای نخستین بار از جامعه بانوان نیز به عنوان معتمد دعوت به عمل آمد.

رئیس هیأت اجرایی بخش جره بالاده خاطرنشان کرد: در پایان رأی گیری صورت گرفته جهت انتخاب 8 نفر اعضاء هیأت اجرایی از بین معتمدین اقایان هوشنگ غزنوی، ارسلان رستمی، فتح ا... اردشیری، مهرداد ایلان، امیر مختار ایمانی،علی رضایی، نعمان  سهرابی وعبدالرسول دهقان به عنوان اعضای هیأت اجرایی انتخابات خبرگان بخش جره بالاده انتخاب شدند.

انتخاب اعضاء هیات های نظارت و اجرایی انتخابات در بالاده/ عکس

نظرات بینندگان