کد خبر: ۸۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور:

انقلابی ماندن جز با بصیرت محقق نخواهد شد/ دین دار واقعی کسی است که نسبت به اتفاقات جهان اسلام بی تفاوت نباشد

گودرزی گفت: اگر مسلمانیم و اسلام را قبول داریم دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار و نفی ظالم جزیی از دین ماست و دین دار واقعی کسی است که نسبت به اتفاقات جهان اسلام بی دغدغه و بی تفاوت نباشد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، داوود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن تحسین مقاومت شهدا به ویژه شهدای غواص اظهار داشت: همه خاطراتی که در مورد شهدا می شنویم حاوی درسها و نکات مختلفی برای زندگی فعلی ما است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/29%20yadvare/28%20azar%20yadvare%2099.jpg

وی در یادواره 175 شهید غواص و شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور فارس که در خرامه برگزار شده بود ادامه داد: شهدا چند درس به ما می دهند و ما دو سوال از خود می پرسیم، اول اینکه انقلاب 57 تا کی ادامه خواهد داشت و ما برای چند سال قیام کردیم؟ و دوم اینکه من تا کی پای انقلاب هستم و من حاضرم چقدر برای این انقلاب هزینه کنم؟ این سوالات سوال های کلیدی است

گودرزی در تعریف انقلاب گفت: انقلاب یک حرکت دفعی و مقطعی نبود، انقلاب یک تحول و دگرگونی است از بدی ها به سمت خوبی ها، ما مدام در حال انقلاب کردن هستیم و می خواهیم مسیر را تا قله بپیماییم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به توجه ویژه به جنگ نرم بیان داشت: دشمن می خواهد قله های پیشرفت معنوی، مادی و علمی را فتح نکنیم به همین خاطر تحریم ها را بیشتر می کند، این سوال را از آمریکا می پرسیم که جرم ملت ایران چیست که باید تحریم شود.

وی اضافه کرد: هر کسی در هر جایی که هست  برای پیشرفت انقلاب سهمی دارد و باید تلاش کرده و نقش خود را ایفا کند.

گودرزی با بیان این نکته که انقلابی ماندن جز با بصیرت محقق نخواهد شد ادامه داد: بصیرت راهی است برای انقلابی ماندن، جاه طلبی در انسان وجود دارد، دوام اوردن در مقابل پول و قدرت خیلی سخت است و برای مبارزه با آن باید مبانی معرفتی انسان محکم باشد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور اخلاق تقوا مجاهدت را به عنوان سایر شروط انقلابی ماندن عنوان کرد و با اشاره مذاکرات اخیر گفت: ما مشکلی با مذاکره نداریم مشکل ما این است که از موضع ضعف پای میز مذاکره نرویم.

وی در تبیین علت حضور و تعدد شهدای ایرانی در دفاع از حرم بیان داشت : اگر مسلمانیم و اسلام را قبول داریم دفاع از مظلوم، مبارزه با استکبار و نفی ظالم جزیی از دین ماست و دین دار واقعی کسی است که نسبت به اتفاقات جهان اسلام بی دغدغه و بی تفاوت نباشد.

گودرزی ادامه داد: اگر ما خارج از مرزها با تکفیری و داعشی نجنگیم آنها وارد خانه ما خواهند شد و باید در خانه خودمان با او بجنگیم، همه کشورها عمق استراتژیک دارند و هرچه فاصله آن از مرزهای کشور بیشتر باشد امنیت هم بیشتر خواهد شد.


سالاد

نظرات بینندگان