کد خبر: ۸۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۴

سروستان میزبان دویست و هفتاد و ششمین نشست کتابخوان کشور شد

این ویژه برنامه فرهنگی فردا از ساعت 9 صبح در تالار حافظ سروستان و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس و جمعی از چهره های شاخص کشوری و استانی برگزار می شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، ملیحه جلالی،مدیر کتابخانه های عمومی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتخاب سروستان به عنوان برترین برگزار کننده نشست کتاب و کتابخوانی استان فارس در آذرماه گذشته از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس،این شهرستان به عنوان میزبان دویست و هفتاد و ششمین نشست کتاب و کتابخوانی کشور انتخاب شده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: این برنامه به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با هدف به اشتراک گذاری و معرفی کتاب های خوانده شده در این شهرستان اجرا خواهد شد.

جلالی سروستانی با اشاره به حضور چهره های شاخص کشوری و استانی و همچنین شهرستان سروستان در این مراسم گفت: دکتر کورش کمالی سروستانی، رئیس کتابخانه ملی و مرکز اسناد فارس، سید محمدامین جعفری،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، هادی فردوسی،شاعر برتر کشوری و جمعی از مسئولان، شاعران و فرهیختگان سروستانی از جمله میهمانان این مراسم می باشند.

 

 

خاطر نشان می شود این مراسم فردا پنج شنبه سوم دی ماه جاری از ساعت 9 صبح در تالار حافظ سروستان برگزار می شود.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان