کد خبر: ۸۱۵۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

«محمدحسن روزی طلب» از فعالان رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از حوزه شیراز داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی شد

روزیطلب روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات تهران از حوزه انتخابیه شیراز برای انتخابات مجلس کاندیدا شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، ثبت نام در انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی به طور کم سابقه ای رو به افزایش است. داوطلبان این دوره از انتخابات، تنها سیاسیون نیستند و همه آن هایی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می بینند ثبت نام می کنند؛ از ورزشکاران تا بازیگران و فعالان رسانه ای.
«محمدحسن روزی طلب» از فعالان رسانه ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، عضو هیات موسس سایت رجانیوز و مشاور رضازاده استاندار اسبق فارس، روز گذشته با حضور در ستاد انتخابات تهران از حوزه انتخابیه شیراز برای انتخابات مجلس کاندیدا شد.

به نظر می رسد با توجه به این که امروز آخرین مهلت برای نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی است، صف ثبت نام فشرده تر از روزهای قبل باشد و چهره هایی که تاکنون ثبت نام نکردند اقدام به نام نویسی کنند.

هیئت‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

تعداد نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی 4 نفر است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفندماه 94 برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
عجیبه که شیرازه نمیدونه تعداد نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی 5 نفر شده!!!
مطلع
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
جناب ناشناس به نظر میرسه خود شما تعداد نمایندگان شیراز را در مجلس نمیدونی . چون تعداد نمایندگان ما 4 نفر است ودر مجلس خبرگان رهبری در استان فارس 5 نفر است .
اگخ یک جایی عدد 5 به گوشت خورده بله یه وقت بحثی مطرح شد و ادامه پیدا نکرد و الان 4 نماینده خواهیم داشت و شیرازه این را خوب میدونسته ..........
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
"عضو هیات موسس سایت رجانیوز"
این براش بدترین تبلیغه!!!!!!