کد خبر: ۸۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

امام جمعه فراشبند: فتنه گران و حامیان آنها، طلیعه لشکر نفوذ استکبار عالم اند

ابراهیمی گفت: صداها و قلم هایی که در راستای تقویت نظام و رهبری نباشند صدای شیطان و قلم شیطانند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نخل بیدار حجت الاسلام هادی ابراهیمی خطیب جمعه شهرستان فراشبند در خطبه های این هفته نماز جمعه فراشبند ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و افزود: 9دی سال 88 مردم عاشورایی و ولایتمدار ایران اسلامی، در حمایت از ولی فقیه  زمان، علیه هتاکان به ساحت مقدس حسین بن علی(ع) راهپیمایی کردند و از آشوبگران و جنبش سبز برائت و اعلام انزجار کردند .

 

وی با اشاره به هتاکی عده ای از طرفداران جنبش سبز به ساحت مقدس امام حسین (ع) همراه با سوت و کف به طرفداری از آقایانی که قانون شکنی کردند و  برای خوشایند کاخ سفید بویژه اوبامای یهودی مذهب خواستار باطل شدن انتخابات بودند، گفت: چه کسی باور می کرد تفاله های بنی امیه دوباره زنده شوند و روز عاشورا با هلهله و پایکوبی به تخریب و تشویش و آتش زدن اموال عمومی بپردازند؟

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این مطلب که در سال 88 ، تاریخ برای بار دیگر تکرار شد، افزود:  این بار به خاطر بصیرت امت، سر حسین بن علی ها و یاران عاشورایی او بر سر دار نرفت بلکه شاخ و برگ فتنه گران قطع شد.

 

وی خطاب به ملت بصیر ایران گفت: ملت ایران بدانند که فتنه گران و طرفداران آنها که تائب نشده اند،  زنده اند و منتظر فرصتند و دام خود را برای انتخابات آینده گسترانیده اند و درحال گرا دادن و گرا گرفتن از دشمنان نظامند تا شاید بتوانند انقلاب مخملی در ایران بوجود آورند.

 

امام جمعه فراشبند فتنه گران و حامیان انها را طلیعه لشکر نفوذ استکبار عالم دانست و گفت: بصیرت و ولایتمداری، می تواند نجات بخش انقلاب و نظام باشد .

 

خطیب جمعه فراشبند با بیان این مطلب که اگرچه گرد و غبار فتنه 88 فرو نشسته است،  اما فتنه های جدید پیش روست، گفت: فتنه گران بدانند که ولی و سرپرست ما خداست اما ولی و سرپرست آنها شیطان است و شیطان و حزبش جزء خاسرین و زیانکاران خواهند بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه فراشبند با اشاره به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که دانسته یا نداسته در حال تقویت جبهه نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن هستند افزود: عده ای معلوم الحال به بهانه ارتباط با بازار جهانی، تعامل سازنده با دنیا و خنثی کردن ایران هراسی به دنبال تسخیر مجلسین هستند و حامیان انها نیز به شدت درحال تبلیغات هستند.

 

وی ادامه داد: اینها طوری برنامه ریزی کرده اند که اگر افراد آنها از طرف شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت شوند فریاد وا مظلوما سر دهند و نظام را متهم به دیکتاتوری کنند و بگویند حاضر نیستند صدای دیگری شنیده شود.

 

وی خطاب به این افراد گفت: آری ما حاضر نیستیم صدایی که به نیابت از دشمن، در حال تضعیف کشور امام زمان و ولایت فقیه باشد را بشنویم .

امام جمعه فراشبند صداها و قلم هایی که در راستای تقویت نظام و رهبری نباشند را صدای شیطان و قلم شیطان دانست و گفت: پاره باد این گلوهای شیطانی و شکسته باد این قلمهای ابلیسی.

 

وی با بیان این مطلب که مردم شریف و روشن ضمیر ما، منادیان این صداهای شیطانی و خناسان و کسانی که به دنبال مجلس سازشکارانه با غرب هستند و به دنبال شورایی کردن رهبری هستند را از نظر تفکر و گرایش می شناسند گفت: این ملت قهرمان و انقلابی سالهاست که ستون فقرات دشمن را شکسته و بینی او را به خاک مذلت مالیده است و اگر ملت انقلابی از خود صبوری نشان می دهند دلیل بر بی اطلاعی و بی تفاوتی نیست و بدانند که حامیان ولایت و پیروان واقعی نظام و رهروان راه شهدای سرافراز، در مواقع حساس، سیل خواهند شد و طومار سازشکاران و نا اهلان و خیانتکاران و فتنه گران و حامیان فتنه را در ظرف چند ساعت خواهند پیچید .

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه فراشبند ضمن گرامیداشت هفته وحدت، ولادت رسول رحمت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت.

خطیب جمعه فراشبند در خطبه اول نماز جمعه این شهر، شهید را دارای کرامت و مقامات عالیه ای نزد خدا دانست و گفت: شهید با ایثار و گذشت و فدا کردن خود برای تحقق آرمانها و اهداف عالیه اسلامی و انسانی، خود را در جامعه جاودانه خواهد کرد .

 

ایشان شهادت را تزریق خون به پیکر اجتماع  دانست و افزود: این شهدا هستند که به پیکر اجتماع و رگهای اجتماع خون جدید وارد می کنند.

 

وی ادامه داد : شهادت برترین درجه کمال انسانی است که چیزی بالاتر از آن و به زیبایی آن پیدا نمی شود .

 

 

انتهای پیام/
نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان