کد خبر: ۸۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

فرمانده سپاه سروستان: فتنه88همنوایی آشکار فتنه گران با جبهه استکبار بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان گفت: فتنه 88 یک همنوایی و همصدایی با جبهه استکبار خارج از مرزهای جغرافیایی و تقابلی آشکار و تمام عیار با حاکمیت نظام اسلامی بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، ضمن تبریک فرا رسیدن حماسه 9 دی و گرامیداشت این حماسه بزرگ گفت:در طول تاریخ بشریت، حوادث و پیشامدها و عکس العمل مردم ان روزگار ملاک و محک تشخیص موقع شناسی و بصیرت افراد است.

 

وی  در ادامه این مطلب با اشاره به واقعه عبرت اموز عاشورا افزود: وقوع حادثه عاشورا نشان دهنده سکوت ؛غفلت و دنیا پرستی بعضی خواص و تا حدودی جامعه آن روز جهان اسلام بود.حادثه ای که بهترین انسانها را در بدترین شرایط به قربانگاه جهل و بی بصیرتی فرستاد.

 

سرگرداحمدی با بیان این که تاریخ بزرگترین معلم برای کسانی که می خواهند از وقایع روزگار گذشته درس بگیرند گفت: دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و وقوع حوادث گوناگون و بعضا فتنه گون از جمله ماجرای منتظری ؛جنگ تحمیلی ،فتنه های78 و 88 همه اینها حوادثی بودند که در نوع خود می توانستند تاثیرات شگرفی بر روند حرکت انقلاب داشته باشد که قطعا پشت تمامی این حوادث دست پلید دشمنان داخلی و خارجی به وضوح قابل دیدن می باشد.

 

غلامعلی احمدی علت شکست توطئه های دشمنان در طول انقلاب را وجود اصل با ارزش و مترقی ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: وجود ولی فقیه و همچنین بصیرت و هوشیاری مردم عزیز ایران اسلامی هر بار دشمنان سفاک نظام اسلامی را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام گذاشته است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان، فتنه 88را سناریویی از پیش طراحی شده و با هدف بر اندازی نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: فتنه 88 به حسب ظاهر با عنوان اعتراض به نتیجه انتخابات از سوی سران اصلی فتنه کلید خورد ولی در یک همنوایی و همصدایی با جبهه استکبار خارج از مرزهای جغرافیایی با اصرار و پافشاری بر ابطال انتخابات و تقابلی آشکار و تمام عیار با حاکمیت نظام اسلامی مبدل گشت اما مردم با بصرت ایران اسلامی تحت رهبری امام خامنه ای عزیز که انصافا امروز قلب تپنده جهان اسلام است توانستند با حضور یکپارچه و مقتدارانه خودشان بساط فتنه گران را در 9 دی 88 در زباله دان تاریخ دفن کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سروستان با اشاره به انتخابات مهم امسال گفت:  امسال و در استانه انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی را بهتر و منسجم تر از سالهای گذشته برگزار کنیم.

 

وی در پایان این گفتگو تصریح کرد: در واقع 9 دی، سالروز حماسه ای سترگ و نشان دهنده اوج بصیرت و نقطه عطف ولایتمداری و ولایت محوری ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی است که به کوری چشم استکبار و ایادی فاسدش با گذر زمان نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه دامنه آن تا فروپاشی هیمنه استکبار جهانی،همواره توسعه و فراگیر خواهد بود.


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان