کد خبر: ۸۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۴
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج امروز بهتر از همه دوران 37 سال گذشته عمر انقلاب ظهور و بروز دارد

سردار علی فضلی اظهارداشت: خدواند توفیق داد و امروز من در یادواره 1100 شهید کازرون شرکت کردم و موقعیتی برای تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و رزمندگان به ویژه عزیزان رزمنده گردان فجر لشکر 33 المهدی پیش آمد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه یادواره 1100 شهید در گفتگو با خبرنگارما اظهارداشت: خدواند توفیق داد و امروز من در این یادواره شرکت کردم و موقعیتی برای تجلیل از یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و رزمندگان به ویژه عزیزان رزمنده گردان فجر لشکر 33 المهدی پیش آمد.


سرتیپ پاسدار علی فضلی سردار شهید مرتضی جاویدی فرمانده گردان فجر را نماد دلاور مردان این گردان خواند و تاکید کرد: آقا مرتضی جاویدی منشاء برکات و توفیقات فراوانی بودند تا جایی که در عملیات والفجر 2 موفق شدند با مقاومت 4 شبانه روزی گردانی که در محاصره بود در پیروزی بی بدیل آن عملیات سهم بزرگی داشته باشند و حضرت امام عظیم الشان ما به پاس این حماسه آفرینی بزرگ بر پیشانی این شهید والامقام بوسه زد.


سردار فضلی «روز کازرون» را محلی برای تجلیل از 1100 شهید سرافراز کازرون دانست و با تقدیر از همه رزمندگان و خانواده های معظم آنان اظهارداشت: امروز محل یادبود و یادآوری این نمادهای انقلاب و اسلام و این نمادهای دفاع مقدس بود، امروز تجلیل از ایثار و فداکاری 1100 شهید کازرون به ویژه 183 شهید منتصب به گردان همیشه پیروز فجر بود، امروز بزرگداشت «روز کازرون» بود که به واسطه مقاومت رزمندگان و فرزندان این دیار شکل گرفته است و کازرون با تقدیم 75 شهید در کربلای 4 برگ زرینی در تاریخ برای خود به ثبت رسانید.


این جانباز جنگ تحمیلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر نقش بسیج در تحولات امروز چیست و بسیج را چگونه ارزیابی می کنید؟ بسیج امروز را مقاوم در برابر همه نگاه و اندیشه های باطل معرفی کرد و عنوان داشت: بسیج امروز بهتر از همه دوران 37 سال گذشته عمر انقلاب ظهور و بروز دارد، بسیج یعنی مردم در دفاع از دین خدا و در مواجهه با همه دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، و در مقابله با برخی کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه که در حمایت از «تکفیری‌ها» سنگ تمام گذاشتند ایستاده اند.


این مقام مسئول آمادگی قریب به 2350 گردان رزمی بسیج متشکل از گردان های امام حسین(ع)، گردان های امام علی(ع)، گردان‌های بیت المقدس و گردان های کوثر را نمونه ای از حضور بسیج برای مقابله با دشمنان دانست و تاکید کرد: 2350 گردان پرافتخار بسیجی که محیای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی و همه این آرمان ها هستند در شب و روز از زمین و دریا و آسمان دشمن را رصد می کنند.


فرمانده لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس در پایان ضمن تقدیر از همه مردم، بسیجیان، مسئولین و دست اندرکاران برگزای یادواره 1100 شهید کازرون عنوان داشت: درود و سلام خدا بر این مردمی که در دفاع از اسلام، انقلاب، امامت و ولایت سر سوزنی غفلت نکردند و همه داشته ها و امکانات خود را به میدان آوردند، سر تعظیم فرود می آوریم در مقابل خانواده معظم شهدایی که صبورانه با ذکر یاد و خاطرات شهدا از خون های مقدس این بزرگمردان پاسداری می کنند.

سالاد

نظرات بینندگان