کد خبر: ۸۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز:

دانشگاه آزاد از 12 دی ساخت المان شهدای گمنام را آغاز می کند/ اعلام آمادگی سپاه فجر برای ساخت المان شهدا در صورت خلف وعده دانشگاه

از شنبه٬ ۱۲ دی ماه پیمانکار جهت احداث المان شهدای گمنام دانشگاه شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش شیرازه، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز گفت: مسوولین دانشگاه در جلسه شورای فرهنگی قول دادند تا اول هفته اینده ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه را شروع کنند.

محمد رضا علیدادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز٬ با بیان این که بعد از انتشار اخبار و تصاویری از وضعیت نامناسب و دلخراش از قبور شهدای گمنام دانشگاه ازاد شیراز موجب آزردگی امت سهید پرور ایران اسلامی شد٬ گفت: با آزرده خاطر شدن ملت شهید پرور٬ مسولین انقلابی شهر٬ استان و کشور،شاهد موجی خودجوش از انتقادات٬ پیگیری ها و ابراز احساسات جریحه دار شده جوانان متعصب و ارزشی بودیم که گله مند بودند و اعلام امادگی هرگونه کمک برای ساخت این المان کردند.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز با اشاره به جلسه شورای فرهنگی دانشگاه و قول مسولان دانشگاه برای پیگیری ساخت المان شهدای گمنام٬ افزود: در جلسه شورای فرهنگی٬ مسوولین دانشگاه قول دادند که از شنبه٬ ۱۲ دی ماه پیمانکار جهت احداث المان شهدای گمنام دانشگاه شروع به کار خواهند کرد که امیدوارم بعد از 5 سال بالاخره شاهد عمل مسولین باشیم.

وی با بیان این که از زمان تشییع و تدفین شهید گمنام در دانشگاه ازاد شیراز٬ بسیج دانشجویی برای ساخت این المان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است٬ ادامه داد: بار ها رسما اعلام آمادگی کردیم که نیروی انسانی جهت ساخت این المان تامین می کنیم و خودمان دست به کار می شویم اما جون نیاز به امکانات دانشگاه داشتیم٬ هیچگاه پاسخی دریافت نکردیم.

علیدادی اضافه کرد: در این باره حضورا نیز از مسوولین ارشد استان نیز پیگیر وضعیت شهدای گمنام دانشگاه شدیم و از هیچ گونه اقدامی در حد توان دریغ نکردیم.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد شیراز با اشاره به این که فرمانده سپاه فجر استان فارس با مشاهده عکس ها و ‌پیگیری وضعیت شهدای گمنام این دانشگاه ابراز ناراحتی کردند، گفت: با توجه به صحبت های مسوولین دانشگاه مبنی بر آغاز ساخت المان در هفته آینده٬ اگر قول های‌ مسوولین دانشگاه به عمل منتج نشود، به دستور‌ سردار غیب پرور، سپاه، ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد شیراز را تا انجام خواهد داد.

وی در پایان افزود: امیدوارم بالاخره انتظار همه به سر بیاید و شاهد خوش قولی مسولین دانشگاه باشیم.


سالاد

نظرات بینندگان