کد خبر: ۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

پیکر 93 شهید تازه تفحص شده مربوط به کدام عملیات‌ها است؟

به تازگی خبر تشییع 93 شهید تازه تفحص شده به مدت 10 روز در سطح استان فارس منتشر شد و بار دیگر شور و هیجانی وصف ناپذیر در میان مردم شهید پروری که زیر سایه سومین حرم اهل بیت(ع) و 15000 شهید سرافراز دفاع مقدس زندگی می کنند ایجاد کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، به تازگی خبر تشییع 93 شهید تازه تفحص شده به مدت 10 روز در سطح استان فارس منتشر شد و بار دیگر شور و هیجانی وصف ناپذیر در میان مردم شهید پروری که زیر سایه سومین حرم اهل بیت(ع) و 15000 شهید سرافراز دفاع مقدس زندگی می کنند ایجاد کرد.

پیکرهای طیبه این شهدا در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

این شهدای گرانقدر مربوط به عملیات‌های والفجر۸، خیبر، بدر، محرم، والفجر۱ و تک‌های دشمن می‌باشند و پس از استقبال رسمی در مرز در روز ۲۳ دی‌ماه وارد استان فارس خواهند شد تا به‌طور رسمی در این استان مورد استقبال و تشییع قرار گیرند.

قرار است پیکر مطهر 93 شهید والامقام تازه تفحص شده پس از انجام مراسم‌های گوناگون در استان فارس از جمله در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) جهت انجام شناسایی به تهران اعزام شوند.


سالاد

نظرات بینندگان