کد خبر: ۸۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۴

سروستان مهیای استقبال باشکوه از کاروان شاهدان بصیر

کاروان شهدای گمنام(شاهدان بصیر) روز دوشنبه 28 دی ماه جاری میهمان مردم بصیر، ولایتمدار و شهید پرور سروستان خواهد بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، کاروان شهدای گمنام که اواسط هفته جاری وارد استان ولایتمدار فارس شد،دوشنبه آینده میهمان شهر سروقامتان همیشه جاوید، سروستان خواهد بود.

 

سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان در گفتگو با  خبرنگار سروستان ما، با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام روز دوشنبه، ساعت 2 بعداز ظهر از میدان انقلاب (حسن آباد) سروستان آغاز می شود.

 

وی در ادامه این مطلب با اشاره به برگزاری جلسات مختلف اداری و مردمی جهت برنامه ریزی این مراسم، افزود: مسیر حرکت کاروان از میدان انقلاب به طرف میدان گاز می باشد و پس از آن شرکت کنندگان با تجمع در ضلع شرقی میدان گاز و اجرای ویژه برنامه های پیش بینی شده، با شهدای گمنام وداع خواهند کرد.

 

رئیس ستاد استقبال از شهدای گمنام در سروستان با اعلام این که مردم بخش کوهنجان نیز میزبان کاروان شاهدان بصیر خواهند بود گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین بخش کوهنجان کاروان شهدای گمنام قبل از اذان مغرب به شهر شهیدپرور کوهنجان خواهد رفت و در آنجا مورد استقبال مردم این خطه ولایتمدار قرار می گیرد.

 

سرگرد احمدی در ادامه این گفتگو با اشاره به اعلام آمادگی مسئولین ادارات،ارگان ها و نهادهای انقلابی و همچنین اقشار مختلف مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان سروستان جهت برپایی هرچه باشکوهتر این مراسم گفت: به لطف خدا و عنایت خاصه شهدا، ان شاءالله شاهد برگزاری مراسم باشکوهی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/


سالاد

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان