کد خبر: ۸۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در فارس:

باید از تخریب افراد جلوگیری کنیم/ وظیفه روحانیون و مبلغین جهت گیری صحیح در مسیر انقلاب اسلامی است

آیت الله ایمانی گفت: تخریب یکدیگر جز خرابی و فساد در جامعه چیزی دربر ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز وجود رهبری را مهم ترین عامل به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران و پایداری آن در مقابل توطئه های بیشمار دانست و گفت: برای پیروزی انقلاب رهبری نقش مهمی دارد به طوری که می تواند یک جامعه را به کمال برساند یا اینکه مانند فروعنیان آن را به انحطاط بکشاند.

آیت الله اسدلله ایمانی در گردهمایی روسای دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه 30 شهرستان فارس با بیان اینکه کار انبیاء بازگشایی رمز گنجینه های خرد و دانایی بر مردم بوده است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) از دوران جوانی به این امر واقف بودند که اگر روحانیت از امکانات خود بهره لازم را ببرد، می تواند مردم را بسیج کرده و حکومت های دیکتاتوری را در هم بشکند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی روحانیت در طول تاریخ، نقش آن ها به عنوان امام و رهبر جامعه و مردم بوده است که با از خودگذشتگی ها و تلاش های بسیار در طول تاریخ به دست آمده است.

امام جمعه شیراز با تصریح اینکه امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و حفظ و نگهداری آن برعهده مردم است، گفت: جهت گیری صحیح در مسیر انقلاب اسلامی وظیفه آحاد روحانیون و مبلغین اسلامی است که اگر از این فرصت استفاده نکنیم هم فرصت را سوزانده ایم و هم انقلاب را از دست می دهیم.

آیت الله ایمانی در ادامه به نقش مردم و باورهای آنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: هیچ کس نمی تواند نقش مردم را نادیده بگیرد و اگر ما در کلام، عمل و موضع گیری خود کاری کنیم که باور و اعتقادات مردم تضعیف شود، گناه غیرقابل بخششی مرتکب شده ایم.

وی با اشاره به تخریب برخی افراد در ایام انتخابات گفت: تخریب یکدیگر جز خرابی و فساد در جامعه چیزی دربر ندارد و ما به عنوان ناهیان منکر باید تا می توانیم از تخریب افراد که موجب تهمت و غیبت می شود، جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان متذکر شد: دشمن به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم گیری و قدرت در کشور است که با نفوذ در این مراکز مانند موریانه از داخل انقلاب را تخریب کنند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
0
لطفا جلوی نماینده شاکی را بگیرید