کد خبر: ۸۴۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

سرگردانی دانشجویان مرودشتی و کامفیروزی بین 2 شهر/ آیا پای «ادغام» و «تعطیلی» در میان است؟!

با وجود اینکه چند هفته از شروع ترم جدید می گذرد، دانشجویان دانشگاه پیام نور کامفیروز همچنان بلاتکلیف هستند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، دانشجویان پیام نور کامفیروز با وجود گذشت چند هفته از ترم جدید همچنان سردر گم هستند.

ادغام کلاس های دانشگاه پیام نور کامفیروز با پیام نور مرودشت، مشکلی است که بسیاری از دانشجویان را نگران کرده است.

یکی از دانشجویان علوم سیاسی این دانشگاه در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: سال گذشته هم همین مشکل را داشتیم اما به سراغ بخشدار رفتیم و با وی صحبت کردیم و مشکل حل شد اما امسال هرچه به سراغ آقای نوروزی مسئول دانشگاه رفتیم پاسخی دریافت نکردیم و تنها پاسخ این بوده که باید از کلاس های پیام نور مرودشت استفاده کنید.

وی ادامه داد: هنگام انتخاب واحد، اصلا برنامه کامیروز در سایت موجود نبود و این ما را بیشتر نگران کرد.

وی افزود: ما باید با ماشین شخصی خود را به کلاس های مرودشت برسانیم و حذف و اضافه هم به زودی شروع می شود و کد کامفیروز هنوز در سایت نیست، از طرفی کلاس های مرودشت هم شروع شده و من امروز سه کلاس داشتم که نتوانستم خودم را برسانم.

یکی دیگر از دانشجویان بیان داشت: ما اگر پیام نور کامفیروز را انتخاب کردیم به خاطر نزدیکی این دانشگاه به محل سکونت مان بود و برای ما که هم کار می کنیم و هم تحصیل، طی کردن روزانه مسیر مرودشت کامفیروز که هر بار هم کمتر از یک ساعت و نیم طول نمی کشد، چیزی جز ضرر مادی در بر نخواهد داشت.

یکی از دانشجویان سال دومی در گفتگو با مرودشت نا بیان کرد: جاده مرودشت کامفیروز جاده مناسبی نیست و تاکنون خانواده های بسیاری را داغدار کرده است و من هر بار که در این جاده طی مسیر می کنم لرزه به تنم می افتد و قطعا با این ترس در رفت و آمد، در کلاس درس هم نمی توان تمرکز کافی داشت.

وی ادامه داد: از طرفی بسیاری از اساتید ما در کامفیروز از مرودشت و شیراز بدین جا آمده و از لحاظ علمی حضور در کلاس های درس مرودشت نمی تواند به بهبود و ارتقاء اطلاعات علمی تخصصی ما کمک کند بلکه بالعکس با صرف زمان زیاد، روند روبه رشد ما کاهش می یابد و قطعا با افت تحصیلی مواجه می شویم.

این در حالی است که چند ماه پیش برخی اخبار حکایت از ادغام برخی واحدهای دانشگاه پیام نور داشت. اما عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور فارس با تکذب این خبر گفت: در دانشگاه پیام نور به خاطر نوع سیستم آموزشی آن اگر در مرکزی یک دانشجو هم باشد آن مرکز تعطیل نمی‌شود و چنانچه تعداد دانشجویان درسی به حد نصاب نرسد آن درس به صورت غیر حضوری ارائه می‌گردد.

برچسب ها: مرودشت ، پیام نور
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
0
سلام.لطفا گزارشی تهییه کنید از دانشگاه علوم تحقیقات سابق فارس.
الآن نصف درس های ما دانشگاه آزاد مرودشت هست نصف دیگه علوم تحقیقات.خواهشا پیگیری کنید.از مسئولین بپرسید چرا مسئولین بپرسید چرا به سر ما دانشجو اینکارو میکنن؟
خواهشا پیگیر بشید.
متشکر