کد خبر: ۸۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

اختلاس ميلياردي یک کارمند بانک در شهرستان گراش

فرمانده انتظامي شهرستان گراش از دستگيري كارمند يكي از بانك هاي آن شهرستان خبر داد كه اقدام به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال كرده بود.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم علي بابايي گفت:به دنبالدريافت اطلاعاتي مبني بر اختلاس يكي از كارمندان، يك بانك در شهرستان گراش، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: در اين خصوص ماموران با هماهنگي مقام قضائي، تحقيقات خود را آغاز كردند و با به کارگيري شگردهاي پليسي، از صحت موضوع مطلع شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گراش تصريح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و اخذ استعلامات از آن بانك، سرانجام محل اختفاء كارمندي كه پس از اختلاس متواري شده بود،شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ دوم بابايي گفت: پس از دستگيري متهم، وي به اختلاس مبلغ 132 ميليارد و 730 ميليون ريال از آن بانكي در آن مشغول به كار بوده، اقرار كه وي با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و به جرم اختلاس روانه زندان شد.

وي با اشاره به نقش باورهاي ديني و فرهنگ اعتقادي در پيشگيري از وقوع انواع جرايم وآسيب هاي اجتماعي، ريشه شکل گيري اغلب جرايم بخصوص جرايم مالي را در زياده خواهي و حرص وطمع دانست.


نظرات بینندگان