کد خبر: ۸۴۵۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴

حامیان روحانی در فارس در مقابل پدرخوانده اصلاح طلبان جنوب استان کوتاه آمدند

فشارهای پدرخوانده اصلاح طلبان جنوب استان به حامیان دولت مثمر ثمر واقع شد.
به گزارش شیرازه، با اعلام لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان، فشارهای پدرخوانده اصلاح طلبان جنوب استان به حامیان دولت نیز مثمر ثمر واقع شد و  رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس در مصاحبه ای لیست حامیان دولت و اصلاح طلبان فارس را یکی دانست.

ماه‌رویان نوشت: جواد جمشیدی رئیس ستاد انتخابات حامیان دولت در فارس گفت: تلاش‌های حامیان دولت در این استان با نگاه به پیروزی در انتخابات و حمایت از جریان اعتدال صورت گرفته و بر این اساس هماهنگی با گروه‌ها و احزاب فعال اصلاح‌طلب استان و نیز حزب اعتدال و توسعه، بهترین راه رسیدن به این نگاه و هدف بوده است و بر اساس آخرین مشورت‌ها و تصمیمات حامیان دولت در استان فارس، ما برای حوزه انتخابیه شیراز، آقایان فرج‌الله رجبی، بهرام پارسایی، علی اکبری و مسعود رضایی را در لیست نهایی خود قرار داده‌ایم.

جمشیدی اضافه کرد: همچنین آقایان مجید شجاع برای حوزه انتخابیه آباده، بوانات و خرم‌بید، حسین افضلی برای حوزه اقلید، کشفی‌نژاد برای حوزه نی‌ریز، محسن علوی برای حوزه لامرد، رضا انصاری برای حوزه داراب، مسعود گودرزی برای حوزه ممسنی و رستم و مهدی برومندی برای حوزه انتخابیه مرودشت، در لیست نهایی حامیان دولت در فارس، قرار گرفته‌اند.

گفتنی است اظهارات جمشیدی در حالی است که اختلاف نظر بین اصلاح طلبان و اعتدالیون در مسائل استان همواره وجود داشته است. پیش بینی می شود این اختلافات همچنان مانند آتش زیر خاکستر باقی مانده و با توجه به عدم حمایت بدنه ی اجتماعی حامیان دولت از افراطیون آرا در سبد سایر کاندیدا توزیع گردد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
سلام، تلاش جوانان برای شکل دادن به ائتلافی بزرگ
ناشناس
-
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
محمد مهدی برومندی که نماینده جبهه متحد اصولگرا در مرودشت معرفی شده واصولگرایان شدیدا از این نماینده حمایت میکنند قضیه چیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
فقط ابراهیم عزیزی شیراز
رضا
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
0
حسین افضلی هم از اقلید مستقل آمده...
عجب لیستی اگر همش به این شکل باشه