کد خبر: ۸۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

فرماندار کازرون:حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می شود

نشست بصیرتی با موضوع اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش رو با حضور فرماندار، فرماندهان و سایر مسئولان مرکز آموزش 07 ارتش برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، نشست بصیرتی با موضوع اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات پیش رو با حضور فرماندار، فرماندهان و سایر مسئولان مرکز آموزش 07 ارتش کازرون برگزار شد.

فرماندار کازرون به تفاوت‌های شرایط  زمان طاغوت و اکنون اشاره و اقتدار، استقلال و سرافرازی موجود را ناشی از ایثار و جانفشانی شهداء دانست و اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی در معادلات جهانی حرف برای گفتن دارد و مصداق این واقعیت را می توان در مسائل گوناگون منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دید و علت آن هم این است که حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را محدود به جغرافیای ایران نکردند و گستره‌ی انقلاب را حاکمیت تمدن اسلام در دنیا تعریف کردند.

وی انتخابات را یک حرکت اجتماعی با بار سیاسی توصیف کرد و بیان داشت: در نظام ما همه‌ی مسئولان طراز اول کشور با انتخاب مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب می شوند لذا همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا مشارکت مردم را در صحنه‌های مختلف علی‌الخصوص انتخابات افزایش یابد چرا که اصل حضور یک استراتژی است در مقابله با دشمن؛ و حضور حداکثری باعث اقتدار نظام و حاکمیت می‌شود. 

گرامی در پایان «تخصص» و «تعهد» را شاخصه های فرد اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند تا فرد اصلح انتخاب شود.

نظرات بینندگان