کد خبر: ۸۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در شهرستان کوار بررسی شد

در جلسه فرماندار کوار با مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، وضعیت پروژه های گازرسانی به روستاهای دهستان فرمشکان، هورباف، سرود و شهرک بهمن کوار بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، در جلسه ای با حضور دهقان فرماندار کوار، محمدی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، پرنیان بخشدار مرکزی کوار و نظری رئیس اداره گاز شهرستان در محل دفتر مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، وضعیت پروژه های گازرسانی به روستاهای دهستان فرمشکان، هورباف، سرود و شهرک بهمن کوار، بررسی و تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

1-مقرر گردید با توجه به اینکه شبکه گذاری گاز روستای هورباف انجام شده است، عملیات نصب علمک و وصل گاز مشترکین این روستا از روز شنبه 15 اسفند 94 آغاز شود.

 

2-مقرر گردید با توجه به اینکه شبکه گذاری گاز روستاهای دهستان فرمشکان انجام شده است، عملیات اجرای 800 علمک گاز روستاهای مذکور به مناقصه گذاشته شده و تا تاریخ 17 اسفند 94 پاکت های مناقصه باز شده و پیمانکار مشخص و عملیات اجرایی آغاز شود.

 

3-در خصوص پروژه گازرسانی به شهرک بهمن شهر کوار، با پیگیری های بعمل آمده، پاکت های مناقصه بازگشایی شد ولی به دلیل بالابودن قیمت های ارائه شده، مقرر گردید تجدید مناقصه انجام شود و پس از انتخاب پیمانکار، در ابتدای سال 1395 پروژه گازرسانی به این شهرک آغاز شود.

 

4-در خصوص گازرسانی به روستای سرود، با همکاری فرمانداری، بخشدار مرکزی و امور حقوقی شرکت گاز استان فارس، معارضین شبکه گازرسانی بر طرف گردید و در ابتدای سال 1395 عملیات گازرسانی به این روستا آغاز می شود.

نظرات بینندگان