کد خبر: ۸۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۵

اعلام آمادگی بسیج دانشجویی برای برگزاری مناظره بین کاندیدا در مرحله دوم انتخابات شیراز

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بسیج دانشجویی آمادگی دارد بستر برگزاری مناظره بین کاندیداها را در مرحله دوم انتخابات در دانشگاه‌ها ایجاد کند.
به گزارش شیرازه، مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بسیج دانشجویی آمادگی دارد بستر برگزاری مناظره بین کاندیداها را در مرحله دوم انتخابات در دانشگاه‌ها ایجاد کند.

فارس نوشت:عبدالله خسروانی در جمع مسئولان بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان فارس به دور دوم در اردیبهشت‌ماه 95 کشیده شده است، از حضور حماسی هم‌وطنان فهیم و بصیر در انتخابات هفتم اسفند اخیر و مسئولان دانشگاه‌های فارس به دلیل همکاری و همیاری در برگزاری ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی تشکر کرد.

خسروانی افزود: بسیج دانشجویی استان فارس همان‌طوری که در گذشته با نگاه فراجناحی و برای ایجاد شور و نشاط سیاسی و کمک به تضارب آرا اقدام به ایجاد بستر حضور و بروز کاندیداهای محترم در قالب‌های پاتوق مطالبه، میزگرد، مناظره و ... کرد، در حال حاضر نیز آمادگی خود را برای استمرار این برنامه‌ها به‌ویژه برگزاری مناظره در دانشگاه‌های محوری شیراز و سه حوزه انتخابیه دیگر با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های ملی و محلی اعلام می‌کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس اضافه کرد: از کاندیداهای محترم برای حضور در دانشگاه‌ها و شرکت در برنامه‌های دانشجویی دعوت می‌کنیم که امید است این عزیزان نیز با لبیک به دعوت دانشگاهیان، زمینه آشنایی جامعه دانشگاهی با آرا، افکار، نظرات، سوابق و برنامه‌های خود را فراهم کنند.
نظرات بینندگان