کد خبر: ۸۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵

آخرین شانس فجرشهید سپاسی برای باقی ماندن در جمع مدعیان

زردپوشان فجر برای ماندن در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال چاره ای جز کسب پیروزی برابر آلو مینیوم هرمزگان ندارند.
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور به اوج حساسیت خود رسیده و در هفته 34 فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف آلومینیوم هرمزگان می رود.
این بازی امروز از ساعت 17 به میزبانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد .
زردپوشان فجر برای ماندن در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال چاره ای جز کسب پیروزی ندارند.
فجر با کسب 51 امتیاز در مکان پنجم جدول مسابقات قرار دارد.  
در طرف دیگر آلومینیوم هرمزگان با 25 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفته و سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است و تنها برای اعاده حیثیت و کسب نتایج مناسب در بازی های پایانی٬ گام به زمین مسابقه خواهد گذاشت.
در هفته 32 شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر مقابل میزبان خود گل گهر سیرجان با تساوی یک-یک متوقف شدند و آلومینیوم هرمزگان با 3 گل نتیجه را برابر داماش گیلان واگذار کرد.
از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال میثم پورکریمیان و کمک هایش محمد رضا مدیرروستا و امیرآشور ماهانی برای قضاوت دیدار آلومینیوم هرمزگان و فجر شهید سپاسی شیراز انتخاب شده اند.
بازی رفت دو تیم با تک گل ثانیه های پایانی احمد حسن زاده به سود فجر شهید سپاسی شیراز به پایان رسید.
اما در حساس ترین مسابقه هفته 34 دسته یک فوتبال کشور تیم های مدعی خونه به خونه بابل و پیکان تهران رودروی هم قرار می گیرند و مس کرمان میهمان آلومینیوم اراک است.
در صورت برد زردپوشان فجر در بازی با آلومینیوم هرمزگان نتایج این دو دیدار تاثیر بسزایی در صعود فجر به مکان های بالایی جدول رده بندی می تواند داشته باشد.
نظرات بینندگان