کد خبر: ۸۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده سپاه کازرون در سالروز تاسیس سپاه پاسداران:

موجودیت سپاه با اهداف انقلاب ادغام شده است/ پیشنهاد برجام دو و سه برای تضعیف روحیه انقلابی ملت ایران

فرمانده سپاه کازرون گفت: کسانی که فکر می‌کنند با پیشنهاد برجام دو و سه می‌توانند به مرور روحیه انقلابی ملت ایران را تضعیف کنند و ما را همرنگ غرب کنند دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و قطعا شکست خواهند خورد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین(ع) اظهارداشت: سپاه پاسداران در حقیقت زمانی پایه ریزی شد که حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نهضت را شروع کردند و از همان ایام، تفکر و روحیه ای که حضرت امام(ره) بعدها طبق آن تاسیس سپاه پاسداران را رسما اعلام کردند در بین ملت ما خصوصا جوانان شکل گرفت که در نتیجه منتهی به سقوط رژیم ظالم طاغوت تا بن دندان مسلح شد.

 

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی بیان داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ نهادی به اندازه سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را بردوش ندارد و لذا سپاه پاسداران در هر شرایط و زمانی از آمادگی صد در صدی برخوردار است و هر دست متجاوزی را قطع خواهد خواهد کرد.

 

شرفی افزود: سپاه پاسداران موجودیت خود را ادغام شده با اهداف والای انقلاب اسلامی می‌داند و هیچ گاه تخطی از اصول انقلاب را جایز نشمرده است و به خود می‌بالد که همواره نشان سربازی ولایت را بر سینه دارد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به شبهه افکنی برخی از سیاسون مبنی بر اینکه «زمانه موشک گذشته است» خاطرنشان کرد: کسانی دم از انقلاب می‌زنند در حالی که تفکر امروز آنان فرسنگ‌ها با آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری فاصله دارد و دائم دست دوستی به سمت دشمنان قسم خورده ملت ایران دراز می‌کنند اما همانطور که در گذشته شاهد بوده‌ایم آبی از رابطه با غرب و به ویژه آمریکا گرم نخواهد شد و کسانی که دل به دشمن بسته اند بار دیگر سر افکنده می‌شوند.

 

این مقام مسئول سخنان مقامات غربی در خصوص قدرت نظامی و توان موشکی ایران را یاوه گویی خواند و تاکید کرد: چیزهایی که هرازگاهی بطور رسمی از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود صرفا بخش کوچکی از توانمندی نیروهای مسلح ما است و اگر بنا باشد پاسخ دشمنان را در میدان نبرد بدهیم آن زمان است که قدرت واقعی ما برای همه آشکار خواهد شد و از هر طرف دشمن را درهم خواهیم کوبید.

 

شرفی ادامه داد: ما باید روزی در توان اقتصادی به نقطه ای برسیم که بتوانیم بدون هیچ دلهره‌ای بگوییم اگر دور تا دور ما را حصار بکشند سر سوزنی از توان اقتصادی ما کاسته نمی‌شود و قادریم همه نیاز‌های خود را به خوبی در داخل رفع کنیم! و این همان چیزی است که در توان موشکی و نظامی به آن دست پیدا کرده‌ایم و به همین علت با جرات می‌گوییم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

فرمانده سپاه کازرون در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همچون انقلاب اسلامی ماموریتی جهانی برای خود قائل است و تا تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی از پای نخواهد نشست و کسانی که فکر می‌کنند با پیشنهاد برجام دو و سه می‌توانند به مرور روحیه انقلابی ملت ایران را تضعیف کنند و ما را همرنگ غرب کنند دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و قطعا شکست خواهند خورد.

نظرات بینندگان