کد خبر: ۸۷۲۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

کاندیدای اصلاح طلبان در شیراز حاضر به مناظره نمی شود/ گلایه دانشجویان دانشگاههای شیراز از اکبری

اکبری کاندیدای اصلاح طلبان نه تنها در جلسه مناظره دانشگاه شیراز حاضر نشد بلکه در مناظره های دانشگاه صنعتی، پیام نور و دانشگاه آزاد نیز برای پاسخگویی به دانشجویان حاضر نشده است.
به گزارش شیرازه، در حالیکه از روز یکشنبه زمان مناظره دو کاندیدای اصلاح طلب و اصولگرای شیراز عصر دوشنبه در دانشگاه شیراز اعلام شده بود اما کاندیدای اصلاح طلب در دانشگاه شیراز حاضر نشد.

یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز در گفتگو با مهر با بیان اینکه از هفته گذشته زمان و روز برگزاری مناظره با کاندیدای اصلاح طلب شیراز هماهنگ کرده بودیم، گفت: علاوه بر تماس های تلفنی، نامه نگاری و دعوت رسمی، خود ما در ستاد مهندس اکبری حاضر شدیم و زمان را هماهنگ کردیم همانگونه که در ستاد دکتر قادری حاضر و دعوت رسمی داشتیم.

علی ریاحی تاکید کرد: متاسفانه این کاندیدا نه تنها در این جلسه حاضر نشد بلکه در مناظره های دانشگاه صنعتی، پیام نور و دانشگاه آزاد نیز برای پاسخگویی به دانشجویان حاضر نشده است.

وی تصریح کرد: جای تاسف است کسیکه امروز قبل از حضور در مجلس پاسخگوی دانشجویان نیست فردا اگر به عنوان نماینده معرفی شود چه می کند.

من باید از پاسخگویی بترسم نه کسیکه سمتی ندارد

اما جعفرقادری نماینده شیراز و کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: من به عنوان کسیکه نماینده بوده باید از پاسخگویی ترس داشته باشیم و در چنین جلساتی شرکت نکنم نه کسیکه سمتی ندارد.

وی ادامه داد: نه تنها در این جلسه بلکه در تمامی نشست ها حضور پیدا می کنم و پاسخگوی تمامی فعالیت های خود و سئوالات مردم هستم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ۸ سال مسئولیت داشتم و هیچگاه از مناظره فرار نکردم و امیدوارم که دیگران نیز طی فرصت باقی مانده اجازه سئوال پرسیدن را به گروه های مختلف بدهند.

قادری تصریح کرد: اینگونه رفتارها نباید در شهر شیراز روی دهد و هرکس باید پاسخگوی سئوالات دانشجویان، گروه های مردمی و.. باشد زیرا نباید اجازه داد مردم بدون تحقیق رای دهند.

برچسب ها: علی اکبری
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسين
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
سلام
به عمل كار برايد...آقاي قادري در طول اين چند سال ماشاءالله فقط حرف زده ولي متاسفانه در مرحله عمل نظراتش تحت الشعاع مسائل سياسي اش قرار مي گرفت.اكبري حرف نمي زند اما كارنامه موفقي دارد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
عجبا...!؟ اصلاح طلبان مدعي مردم سالاري كه ادعاي دفاع ا ز آزادي بيان و تضارب آرا دارند حاضر به سنجش عيار خود نيستند
اين ليست اميد چه معجزه اي مي كند كه آقايان بند ناف خود را به آن بسته اند و بدنبال ايجاد امواج احساسي و فريبنده به منظور ورود اشخاص غير پاسخگو به خانه ملت هستند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
ممنون از سایت اصلاح طلب شیرازه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
0
آخه مگه زوره نمیخواد مناظره کنه اصلا مگه قادری کیه که اکبری بخواد باهاش مناظره کنه