کد خبر: ۸۷۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی جهرم خبر داد؛

دستگیری زوج قاچاقچی با ۴ کیلوگرم طلا در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم گفت: زوج قاچاقچی که در پوشش مسافرت خانوادگی، قصد جابه جایی ۴ کیلو و ۱۵۶ گرم طلای قاچاق را داشتند در جهرم دستگیر شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ عبدالعظیم انصاری اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو 405 که از استان هرمزگان عازم مرکز استان فارس بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ انصاری با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، مقدار4 کیلو و 156گرم طلای قاچاق  به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند خاطرنشان کرد: در این راستا دو سرنشین خودرو که یک زوج جوان بودند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری اشرار مسلح کمتر از 48 ساعت در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری سه نفر شرور مسلح در منطقه «ششده و قره بلاغ» آن شهرستان در کمتر از 48 ساعت خبر داد و گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در منطقه قره بلاغ، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

سرهنگ علی شیبانیان با بیان اینکه با بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد دو نفر شرور مسلح، پس از تهدید و اخاذی، یکی از اهالی را با اسلحه مجروح و به شمت کوه های اطراف متواری شده‌اند افزود: به دلیل حساسیت موضوع بلافاصله اکیپی ویژه متشکل از ماموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس اشاره و بیان کرد: پس از شناسایی محل اختفاء متهمان در کوه‌های اطراف منطقه قره بلاغ، عملیات دستگیری آغاز شد. 

وی با بیان اینکه اشرار پس از مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند، گفت: در این عملیات مسلحانه که چند ساعت به طول انجامید سه نفر شرور به نام‌های "ع – ق"، "ج – ق" و "م – ص" دستگیر و دو قبضه اسلحه و 4 فشنگ مربوطه از آنها کشف و در کمتر از 48 ساعت منطقه از وجود این اشرار مسلح پاک شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان