کد خبر: ۸۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد:

حفاظت از کیان کشور وظیفه سربازان گمنام امام زمان(عج) است

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: سربازان گمنام امام زمان هدفشان فقط خدمت صادقانه و حفاظت از کیان مملکت و پاسداری از میهن اسلامی وخدمت به امام عصر(عج) می باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد با اشاره به ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت اظهار داشت: ائمه اطهار از امام جواد تا امام عسکری تحت فشار خلفای عباسی بودند  وبه همین خاطر ولادت امام عصر به صورت مخفی رخ داد و تا سال 260 مخفیانه در خانه بود تا اینکه پدر بزگوارشان به شهادت رسید.

وی ادامه داد: امام عصر(عج) 5 سال بیشتر نداشت که غیبت صغری شروع می شود و تا سال 1329 طول می کشد، بعد از آن غیبت کبری شروع می شود که تا به امروز نیز ادامه دارد.

امام جمعه بخش پاسارگاد افزود: امیدواریم به خواست خداوند،حضرت ولی عصر از پشت پرده غیبت بیرون بیایند و جهان را از ظلم وجور نجات دهند و کفار و کافران را به سزای اعمالشان برسانند.

پردل اظهار داشت: روز نیمه شعبان را به نام سربازان گمنام نامگذاری کردند، کسانی که  نه به دنبال نام ونشان و نه آوازه طلبی هستند و به تعبیر رهبر انقلاب مجاهدان خاموش هستند.

وی افزود:سربازان گمنام امام زمان هدفشان فقط خدمت صادقانه و حفاظت از کیان مملکت و پاسداری از میهن اسلامی وخدمت به امام عصر(عج) می باشد.

پر دل با بیان اینکه وزارت اطلاعات تا سال 1363 وجود نداشت،افزود: در زمان ریاست جمهوری حضرت ایت الله خامنه ای حجت الاسلام محمد ری شهری در تاریخ 24 مرداد 63 برای تصدی وزارت اطلاعات انتخاب ومعرفی شد.

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: از جمله ویزگی های نیروهای اطلاعاتی می توان به اطاعت از فرماندهی،اخلاص وفداکاری،شجاعت،تقوی وپرهیزگاری،داشتن انگیزه الهی،صداقت  و حسن شهرت در امانت، ثبات قدم واستقامت در سختی ها اشاره کرد.

 

نظرات بینندگان