کد خبر: ۸۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده سپاه قیروکارزین:

ترویج گفتمان ولایت نیازمند دلسوزی و دغدغه است

فرمانده سپاه قیروکارزین در همایش مبلغین وروحانیت گفت: ترویج گفتمان ولایت نیازمند دلسوزی و دغدغه است و مهمترین محور سخنان کنونی مقام معظم رهبری حول محور انقلابی بودن و انقلابی ماندن میچرخد که نیازمند است این مسئله نیز توسط روحانیون معظم در ایام تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پرگون، همایش مبلّغین و ائمه جماعات روز گذشته در شهرستان قیروکارزین  در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان قیروکارزین برگزار شد.

سرگرد عباس رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در این همایش گفت: هدف و غایت بسیج و روحانیت یکی است و هر دو نهاد در یک راستا گام برمی دارند؛ ما نیروهای سپاه خودمان را شاگردان روحانیت معظم میدانیم چرا که روحانیون ولایتمدار و انقلابی همیشه الگو و استاد ما بوده اند.

وی افزود: روحانیون عزیز در ایام تبلیغشان چند مورد مهم و ضروری را در دستور کار خود قرار دهند که اولین آنها بحث اقتصاد مقاومتی است که در این راستا 10 راهکار ارائه شده توسط مقام معظم رهبری که عید امسال در حرم رضوی ارائه نمودند بهترین الگو و دستورالعمل است.

فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: تبیین جهاد کبیر برای مردم ضروری به نظر میرسد که این رسالت را روحانیون گرامی باید در این ماه مبارک احساس کنند و به آن عمل کنند.

رضایی سومین مورد را بحث امر به معروف و نهی از منکر دانست و تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین واجب فراموش شده ای است که اگر برای احیاء آن تلاش شود ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی برچیده خواهد شد و بزرگترین قدم در راه اسلامی نمودن جامعه همین واجب الهی است.

وی مورد دیگر را انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست و تأکید کرد: ترویج گفتمان ولایت نیازمند دلسوزی و دغدغه است که در وجود شما است، و مهمترین محور سخنان کنونی مقام معظم رهبری حول محور انقلابی بودن و انقلابی ماندن میچرخد که نیازمند است این مسئله نیز توسط روحانیون معظم در ایام تبلیغ مورد توجه قرار گیرد.


نظرات بینندگان